ویوو بوک 16 OLED

ایسوس از لپ تاپ ویوو بوک 16 OLED با پردازنده AMD Ryzen 7000 رونمایی کرد

لپ تاپ ویوو بوک 16 OLED ایسوس مجهز به تراشه هوش مصنوعی رایزن 7000 بوده و علیرغم ظاهر جمع و جور، مشخصات فنی قدرتمندی دارد.

کمپانی ایسوس روز گذشته از یک لپ تاپ باریک و سبک وزن جدید از سری محصولات Vivobook خود رونمایی کرد. این لپ تاپ که ویوو بوک 16 OLED نام دارد، کمی پس از چندین محصول پیشین ایسوس از سری زن بوک و ویوو بوک که ماه گذشته در هند رونمایی شدند، معرفی شده است.

این لپ تاپ جدید ایسوس از تراشه های هوش مصنوعی AMD Ryzen 7000 سری H کمپانی AMD بهره برده و به صفحه نمایش اولد نانو اج (NanoEdge) مجهز خواهد بود.

در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر این لپ تاپ خواهیم پرداخت.

ویوو بوک 16 OLED ایسوس؛ سبک اما گردن‌کلفت!

لپ تاپ جدید ایسوس از همان طراحی باریک و سبکی که در دیگر لپ تاپ های سری Vivobook شاهدش بودیم بهره خواهد برد. طراحی مدل 16 OLED ظاهر هندسی بسیار جذاب و منظمی داشته و لوگوی Vivobook به‌زیبایی روی قاب آن حک شده است.

علاوه بر این، صفحه نمایش این دستگاه قادر است 180 درجه چرخیده و کاملا هم راستا با کیبورد قرار گیرد.

همچنین صفحه نمایش این لپ تاپ جدید ایسوس نیز از پانل‌های اولد NanoEdge بهره برده و ضمن ارائه رزولوشن 3.2K، نرخ رفرش 120 هرتز را ارائه می‌کند. زمان پاسخگویی این صفحه نمایش تنها 0.2 ثانیه خواهد بود.

بعلاوه، نسبت طول به عرض صفحه نمایش ویوو بوک 16 OLED برابر با 16:10 بوده و نسبت کنتراست آن 1000000:1 است. این صفحه نمایش همچنین 86.5 درصد از سطح جلوی دستگاه را پوشانده است.

ایسوس در محصول جدیدش از پردازنده سری H رایزن 7000 کمپانی AMD استفاده کرده و آن را به 16 گیگ رم و حداکثر یک ترابایت SSD مجهز کرده است.

علاوه بر این، سیستم خنک کننده دوگانه این دستگاه هم متشکل از دو لوله دفع حرارت و فن IceBlade خواهد بود.

لپ تاپ Asus Vivobook 16 OLED همچنین به یک پورت USB-C 3.2 نسل 1 مجهز به Power Delievery برخوردار است و در کنار آن از دو حافظه USB 3.2 نسل اول، یک درگاه USB 2.0، یک خروجی HDMI و یک جک صوتی کمبو بهره خواهد برد.

ویوو بوک 16 OLED

این لپ تاپ به یک باتری با ظرفیت 70 وات ساعت مجهز بوده و قادر به پشتیبانی از اتصال بیسیم وای فای 6E خواهد بود.

از دیگر قابلیت‌های این دستگاه همچنین می‌توان به وبکم با کیفیت HD، کیبورد کامل (فول سایز) ارگو سنس (ErgoSense) ایسوس و یک حسگر اثر انگشت که روی تاچ پد واقع شده اشاره کرد.

ایسوس هنوز قیمت و کانفیگ دقیق ویوو بوک 16 OLED را اعلام نکرده. بنابراین تا انتشار اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه باید همچنان منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*