شیائومی civi3

شیائومی سی وی 3 دیزنی ادیشن با طراحی بامزه معرفی شد

به‌مناسبت صدمین سال تاسیس کمپانی دیزنی، شیائومی اقدام به رونمایی از گوشی سی وی 3 دیزنی ادیشن – Xiaomi Civi 3 Disney Limited Edition کرد.

بسیاری از جوانان امروزی، دوران کودکی خود را با تماشای کارتون‌های Mickey Mouse سپری کردند و این، یک شخصیت نوستالژیک برای آن‌ها محسوب می‌شود. اسباب‌بازی‌ها و لباس‌های منقش به این شخصیت انیمیشنی هم حسابی پرفروش است. با این پیش‌زمینه ذهنی، شیائومی در همکاری با دیزنی اقدام به عرضه گوشی سی وی 3 دیزنی ادیشن با طرح میکی ماوس کرد.

رونمایی از این گوشی، مصادف است با صدمین سالگرد تاسیس کمپانی دیزنی و لوازم جانبی منحصربه‌فردی نیز با آن عرضه می‌شود.

نه تنها خود گوشی، بلکه جعبه‌اش هم طرح متفاوتی دارد و تصاویری از میکی ماوس روی آن نقش بسته است. درون جعبه هم انواع استیکر، سوزن سیم‌کارت و یک گارد میکی ماوسی وجود دارد.

علاوه بر این‌ها، تغییراتی در ویژگی‌های نرم افزاری گوشی اعمال شده: رابط کاربری این نسخه از Civi3 تم دیزنی دارد و انیمیشن شارژ، میکی ماوسی است. در مشخصات سخت افزاری اما تغییراتی دیده نمی‌شود.

شیائومی سی وی 3 دیزنی ادیشن

مشخصات فنی شیائومی سی وی 3 دیزنی ادیشن

مانند نسخه معمولی شیائومی سی وی 3، این گوشی هم یک صفحه نمایش 6.55 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمس 240 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت دارد.

توان پردازشی دستگاه، متکی به تراشه دایمنسیتی 8200 اولترا است که با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراهی می‌شود. دوربین سلفی گوشی، 32 مگاپیکسلی و ماژول دوربین عقب، سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی است.

نسخه دیزنی شیائومی Civi3، با ترکیب حافظه 12GB+512GB و برچسب قیمت 2900 یوانی در چین عرضه می‌شود.  این مبلغ با 445 دلار برابری می‌کند.