والپیپرهای iOS 17 را با کیفیت بالا از اینجا دانلود کنید

شاید بسیاری از ما علاقه‌ای به رابط کاربری یا گوشی‌های آیفون نداشته باشیم اما والپیپرهای آی او اس همیشه جزو جذاب‌ترین‌ها بوده‌اند و بسیاری از کاربران اندرویدی از آن‌ها استفاده می‌کنند. برای دریافت والپیپرهای iOS 17 همراه با گجت نیوز بمانید.

آپدیت iOS 17 با ویژگی‌های جدید و جذابی همراه است.  از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به گزینه‌های بیشتر برای سفارشی‌سازی صفحه قفل، بهبود اپ‌های iMessage و فیس تایم، حالت استند بای، ویجت‌های تعاملی، قابلیت NameDrop و ده‌ها ویژگی‌ دیگر اشاره کرد. با این وجود یک مورد دیدنی دیگر به سیستم عامل محبوب کوپرتینویی‌ها اضافه شده و چیزی به جز والپیپرهای خوب آب و رنگ iOS 17 نیست. اگر شما نمی‌خواهید تا انتشار iOS 17 برای دریافت پس‌زمینه جدید منتظر بمانید یا از کاربران سیستم عامل اندروید هستید و به والپیپرهای آی او اس ۱۷ علاقمندید، می‌توانید آن‌ها را در این مطلب گجت نیوز دانلود کنید.

دانلود والپیپرهای iOS 17

پس‌زمینه پیش‌فرض جدید برای iOS 17 به طور کلی حالتی انتزاعی دارد با گرادینت‌هایی در رنگ‌هایی مثل قرمز، نارنجی، صورتی و آبی به چشم می‌آید. برخلاف پس‌زمینه iOS 16 که فقط در نسخه معمولی در دسترس بود، اپل در نسخه امسال سیستم عامل گوشی‌های آیفون، هم نسخه روشن و هم دارک را به کاربران ارائه کرده است.

علاوه بر پس‌زمینه پیش‌فرض جدید، اپل پس‌زمینه‌های پویا جدیدی را به iOS 17 اضافه کرده است. با این حال، از آن جا که این والپیپرهای پویا در سیستم عامل iOS 17 متحرک بوده و نسخه‌های ترسیم شده در زمان واقعی هستند، ما نتوانستیم آن‌ها را استخراج کنیم.

شما همین حالا می‌توانید والپیپر جدید iOS 17 را در بالاترین کیفیت ممکن در ادامه دانلود کنید.

والپیپرهای ios ۱۷والپیپرهای ios ۱۷

مطمئن شوید که بر روی تصویر کلیک کرده و پس‌زمینه با وضوح کامل را ذخیره کنید و سپس آن را از طریق برنامه‌ی گالری یا برنامه تنظیمات به عنوان تصویر پس‌زمینه خود تنظیم کنید. یادتان باشد اگر رزولوشن گوشی شما از رزولوشن آیفون ۱۴ پرو مکس اپل بالاتر باشد، احتمالا از کیفیت والپیپر راضی نباشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*