آپدیت MIUI 14 پوکو

آپدیت MIUI 14 برای یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های پوکو منتشر شد + آموزش نصب

یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو، آپدیت MIUI 14 را دریافت کرده است. این بروزرسانی هم‌اکنون قابل دانلود بوده و تغییرات مهمی را در این گوشی میانرده ایجاد می‌کند.

علاقمندان به گوشی های شیائومی حتما با رابط کاربری MIUI 14 آشنا هستند. MIUI 14 جدیدترین نسخه از رابط کاربری مخصوص گوشی‌های شیائومی است که در ماه دسامبر سال گذشته به‌طور رسمی رونمایی شد.

از جمله قابلیت‌های کلیدی این نسخه می‌توان به طراحی مجدد اینترفیس، قابلیت جدید سوپر آیکون‌ها، ابزارک‌های با طرح حیوانات (Animal Widgets) و بهینه‌سازی‌های متعدد در عملکرد و مصرف باتری اشاره کرد.

علاوه بر این، با طراحی مجدد معماری MIUI، شیائومی توانسته حجم این رابط کاربری را نیز به‌طور چشمگیری کاهش دهد.

آپدیت MIUI 14 هم‌اکنون برای بسیاری گوشی‌های شیائومی، ردمی و پوکو قابل خرید است.

به‌تازگی یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو، Poco M4 Pro 5G، آپدیت جدید رابط کاربری MIUI 14 را دریافت کرده است. این گوشی در ماه نوامبر سال 2021 عرضه شد و در کنار سایر اعضای خانواده پوکو ام 4 فروش بسیار خوبی را تجربه کرد.

پوکو ام 4 پرو 5G

در ادامه این متن به بررسی جزئیات بیشتر انتظار این نسخه از MIUI برای پوکو ام 4 پرو خواهیم پرداخت.

پوکو ام 4 پرو 5G بالاخره آپدیت MIUI 14 را دریافت کرد

این گوشی محبوب پوکو همان‌طور که اشاره شد در سال 2021 روانه بازار شد. پوکو ام 5 پرو 5G به‌طور پیش‌فرض از اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 بهره می‌برد.

این میانرده به یک صفحه نمایش 6.67 اینچی IPC LCD با نرخ رفرش 90 هرتز مجهز بوده و از تراشه دایمنسیتی 810 مدیاتک و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

مشخصات فنی جذاب پوکو ام 4 پرو 5G باعث شده بود که بسیاری افراد آن را یکی از ارزنده‌ترین محصولات میانرده بازار بدانند.

آپدیت MIUI 14 این گوشی تغییرات قابل توجهی را در مقایسه با نسل قبلی به این گوشی آورده و بسیاری نواقص MIUI 13 را رفع می‌کند.

آپدیت MIUI 14 پوکو

انتظار می‌رود بهبود عملکرد فنی و ارائه تجربه کاربری بهتر، مهم‌ترین تغییراتی باشد که آپدیت MIUI 14 به Poco M4 Pro 5G خواهد آورد.

بر اساس اطلاعاتی که از سرور رسمی MIUI استخراج شده، نسخه گلوبال این بروزرسانی با کد رمز MIUI-V14.0.1.0.TGBMIXM در حال حاضر در اختیار کاربرانی است که در برنامه آزمایشی Poco Pilots شرکت کرده‌اند.

با این حال انتظار می‌رود که کاربران عادی نیز بتوانند به‌زودی نسخه پایدار آن را روی گوشی خود داشته باشند.

بروزرسانی MIUI 14 چه تغییراتی در Poco M4 Pro 5G ایجاد خواهد کرد؟

علاوه بر تغییرات گسترده عملکردی که این بروزرسانی در محصول جدید و میانرده پوکو ایجاد می‌کند، در نسخه جدید، بخش جستجوی قسمت تنظیمات به‌طور قابل توجهی پیشرفته‌تر از قبل خواهد شد.

آپدیت MIUI 14 پوکو

به‌طور خاص، جستجو کردن در بخش تنظیمات گوشی اکنون پیشرفته‌تر از قبل شده و تاریخچه جستجوها و دسته‌بندی‌های مختلف در آن نمایش داده خواهد شد.

علاوه بر این، جدیدترین آپدیت این گوشی همچنین آخرین بسته امنیتی اندروید متعلق با ماه ژوئن 2023 را نیز در اختیار کاربران این گوشی قرار خواهد داد.

چگونه آپدیت MIUI 14 را روی گوشی پوکو ام 4 پرو 5G دریافت کنیم؟

جدیدترین بروزرسانی رابط کاربری MIUI از طریق اپلیکیشن MIUI Downloader قابل دریافت خواهد بود. این اپلیکیشن علاوه بر این که جدیدترین بروزرسانی‌های مربوط به گوشی‌های مختلف پوکو را در اختیارتان قرار می‌دهد، اطلاعاتی کلیدی از جزئیات این آپدیت‌ها را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

اپلیکیشن MIUI Downloader از طریق فروشگاه گوگل پلی قابل دریافت خواهد بود.