چری X33 کراس مدیران خودرو

ام وی ام ایکس 33 کراس دستی در نسخه کم آپشن و با قیمت 7 هزار دلار معرفی شد

شرکت چری از ارزان ترین مدل تیگو X3 رونمایی کرد که در ایران با نام ام وی ام ایکس 33 کراس دستی شناخته خواهد شد. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت و آپشن های ام وی ام X3 کراس جدید نگاهی خواهیم داشت.

برند ام وی ام، این روزها با محصولاتی مثل آریزو 5 اسپرت، کراس اوور ایکس 55 پرو و ایکس 33 کراس، روزگار خوشی را سپری می‌کند. تمام این خودروها در حال حاضر، در کشور چین به فروش می‌رسند و جزو ماشین‌های روز هستند، اما فقط یک اشکال دارند؛ بسیاری از مردم ایران، توان خریدن آن‌ها را ندارند! حالا نسخه جدید ام وی ام ایکس 33 کراس با قیمت ارزان‌تر اینجاست تا شاید بتواند این مشکل را حل کند. اما ارزان بودن به چه قیمتی؟ این نسخه چه فرقی با مدل‌های فول آپشن دارد؟ قیمت آن در ایران چقدر خواهد بود و کدام‌ آپشن‌ها از روی آن حذف شده؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

فهرست عناوین:

مشخصات ام وی ام ایکس 33 کراس دستی با قیمت ارزان تر

ام وی ام ایکس 33 کراس دستی

چری تیگو X3 دستی در تریم E-Commerce، به تازگی معرفی شده است و در ایران با نام «ام وی ام X33 کراس دستی استاندارد» شناخته می‌شود. این تریم، ارزان‌‌ ترین نسخه در خانواده‌ خود به حساب می‌آید که با حذف کردن برخی از آپشن‌ها، قیمت آن به 7.6 هزار دلار رسیده است.

چری X33 کراس مدیران خودرو

در زیر کاپوت این خودرو، همان موتوری را می‌بینیم که در ام وی ام ایکس 22 پرو دنده‌ای هم حضور داشت. موتور ام وی ام X33 Cross دستی که با کد SQRE4G15C شناخته می‌شود، یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر طرف هستیم که 116 اسب بخار قدرت (در دور موتور 6150 RPM) و 143 نیوتن متر گشتاور (در دور موتور 4000 RPM) را تولید می‌کند. گیربکس ام وی ام ایکس 33 کراس E-Commerce هم همانطور که از نامش پیداست، یک گیربکس MT با تعویض 5 سرعته است و چیز خاصی ندارد.

آپشن‌ها و امکانات

ام وی ام ایکس 33 کراس دستی

مهم‌ترین تفاوت ام وی ام ایکس 33 کراس دستی با نسخه‌های قبلی، در تعداد آپشن‌های این خودرو خلاصه می‌شود که برای ارزان‌تر شدن، حسابی خود را خالی کرده. این آپشن‌ ها و امکانات از نسخه جدید ام وی ام ایکس 33 کراس با گیربکس MT حذف شده‌اند و به هیچ وجه قابل سفارش نیستند:

  • کروز کنترل
  • رینگ آلومینیومی 16 اینچی
  • فرمان چرمی با دکمه‌های مولتی فانکشن
  • تنظیم ارتفاع صندلی راننده (اما صندلی برقی راننده با تنظیم 4 حالته هنوز باقی مانده است و فقط 6 حالته حذف شده)
  • گرمکن آینه‌های بغل

در ادامه به لیست امکانات و آپشن هایی می‌رسیم که در نسخه استاندارد وجود ندارد اما شما می‌توانید آن‌ها را روی ام وی ام ایکس 33 کراس دستی سفارش دهید:

  • دوربین ثبت وقایع
  • مولتی مدیای 9 اینچی
  • دوربین دنده عقب

قیمت مدل جدید ام وی ام X33 Cross دستی

این نسخه، لقب ارزان ترین مدل در خانواده ام وی ام ایکس 33 کراس را به دوش می‌کشد و فقط 7.6 هزار دلار قیمت دارد. تا به این لحظه، هیچ کدام از ماشین چینی‌هایی که درسال‌های قبل به ایران می‌آمدند، چنین قیمتی را نداشتند. اگر مدل جدید ام وی ام ایکس 33 کراس دستی به ایران وارد شود، قیمت آن تقریبا از 800 میلیون تومان هم کمتر خواهد شد یا نهایتا در همین حول و حوش می‌چرخد!

ام وی ام ایکس 33 کراس دستی کم آپشن با مدل فول آپشن چه فرقی دارد؟

ام وی ام ایکس 33 کراس دستی

ام وی ام ایکس 33 کراس فول آپشن علاوه بر گیربکس اتوماتیک CVT، به آپشن‌هایی مثل مولتی مدیای 9 اینچی، دوربین دنده عقب، کروز کنترل، سانروف برقی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، گیربکس اتوماتیک CVT، 4 ایربگ، صندلی برقی راننده، فرمان مولتی فانکشن، سنسور فشار باد لاستیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، حالت‌های رانندگی اکو و اسپرت، رینگ آلومینومی 17 اینچی و کی لس استارت و قابلیت ورود بدون کلید به کابین مجهز شده است.

اما ام وی ام X33 Cross دستی در نسخه جدید و کم آپشن، امکاناتی مثل مولتی مدیای لمسی، کروز کنترل، دوربین دنده عقب، سانروف، رینگ آلومینیومی، گرمکن آینه بغل، تنظیم ارتفاع صندلی راننده و فرمان مولتی فانکشن از روی آن حذف شده است.