لندروور دیسکاوری اسپرت 2024

لندروور دیسکاوری اسپرت 2024 با طراحی داخلی کاملا جدید رونمایی شد

لندروور دیسکاوری اسپرت 2024 با طراحی داخلی کاملا جدید رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات مدل جدید Land Rover Discovery Sport آشنا می‌شویم.

شرکت بریتانیایی لندروور از مدل 2024 شاسی بلند دیسکاوری اسپرت به‌همراه تغییراتی در کابین آن پرده برداشت. لندروور دیسکاوری اسپرت 2024 اکنون از کابینی پیشرفته‌تر و جذاب‌تر بهره می‌برد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند بریتانیایی آشنا خواهیم شد.

مشخصات لندروور دیسکاوری اسپرت 2024

لندروور دیسکاوری اسپرت 2024

لندروور دیسکاوری اسپرت 2024 علاوه بر غربیلک فرمان سه پره‌ای و صفحه آمپر دیجیتالی جدید از نمایشگر منحنی 11.4 اینچی جدید با سیستم اطلاعاتی سرگرمی Pivi Pro نیز بهره می‌برد که می‌تواند از آمازون الکسا و اپل کارپلی بی‌سیم نیز پشتیبانی کند.

لندروور دیسکاوری اسپرت 2024

از سایر تغییرات کابین برای دیسکاوری اسپرت 2024 می‌توان به تریم آلومینیومی، کنسول مرکزی جدید و ساده، انتخاب‌گر جدید دنده و حذف دکمه‌های فیزیکی در پنل میانی داشبورد اشاره کرد. برای این خودرو شارژر بی‌سیم جدید نیز به‌شکل استاندارد عرضه شده است.

همچنین طراحان برای این خودرو سیستم جدید تصفیه هوای کابین را در نظر گرفتند که از ورود عوامل بیماری‌زا جلوگیری می‌کند و باعث کاهش بو و باکتری‌ها خواهد شد. لندروور برای مشتریان این شاسی بلند امکان سفارش تودوزی‌های متنوعی چون چرم کلاسیک و پارچه جیر را نیز فراهم کرده است.

لندروور دیسکاوری اسپرت 2024

اکثر تغییرات مدل 2024 دیسکاوری اسپرت به بخش داخلی آن مربوط می‌شود و طراحان برای بخش طراحی بیرونی این خودرو تغییرات جزئی نظیر جلوپنجره مشکی براق جدید برای تیپ S، رنگ آبی جدید و رینگ‌های 19 و 21 اینچی جدید را در نظر گرفتند.

Land Rover Discovery Sport 2024

دیسکاوری اسپرت 2024 در بازار کشور آمریکا با قیمت 48 هزار و 900 دلار عرضه می‌شود که البته قیمت آن نسبت به مدل قبلی حدود 700 دلار افزایش پیدا کرده است. دیسکاوری اسپرت مدل 2024 در بازار کشور آمریکا به یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 250 اسب بخار و گشتاور 365 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. این خودرو ظرف مدت 7.3 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

Land Rover Discovery Sport 2024

مشتریان در سایر بازارها می‌توانند این شاسی بلند را در مدل پلاگین هیبریدی P300e نیز سفارش دهند که به‌واسطه ترکیب شیمیایی جدیدی که برای باتری‌های آن در نظر گرفته شده می‌تواند مسافت حدود 47 کیلومتر را در حالت تمام برقی بپیماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*