استفاده همزمان دو اکانت واتساپ

قابلیت استفاده همزمان از دو اکانت در یک گوشی بالاخره به واتساپ می‌آید

با افزوده شدن قابلیت استفاده همزمان از دو اکانت واتساپ در یک دستگاه دیگر نیاز نیست برای انجام این کار، دو پنجره WhatsApp را به‌طور همزمان کنار هم باز کنید!

بسیاری از گوشی‌های اندرویدی امروزه قابلیت پیام‌رسان‌های دوگانه یا امکان اجرای همزمان دو نسخه مختلف از یک پیام‌رسان را به کاربران می‌دهند تا بتوان از این طریق با دو اکانت مختلف وارد اپن اپلیکیشن‌ها شد.

دلیل آن است که این دسته اپلیکیشن‌ها امکان استفاده از دو اکانت در یک دستگاه را به کاربر نمی‌دهند. واتساپ، به‌عنوان یکی از بزرگترین پیام رسان‌های جهان، از جمله این اپلیکیشن ها بود.

با این وجود به نظر می‌رسد این روند رو به اتمام است و توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن در متا در حال کار برای افزودن این قابلیت به WhatsApp هستند.

به‌زودی استفاده همزمان از دو اکانت واتساپ در یک دستگاه ممکن خواهد شد

وبسایت WABetaInfo به‌تازگی گزارش داده که در جدیدترین نسخه بتای پیام رسان WhatsApp Business امکان استفاده همزمان از دو اکانت به نرم افزار اضافه شده است.

این اتفاق که در نسخه بتای 2.23.13.5 این پیام‌رسان رویت شده است، حاکی از آن است که بزودی کاربران نسخه اصلی WhatsApp نیز قادر به استفاده از آن خواهند بود.در تصویر زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از صفحه انتخاب کاربر در نسخه بتا را مشاهده نمایید:

استفاده همزمان دو اکانت واتساپ

در حال حاضر اصلا مشخص نیست که این قابلیت چگونه کار خواهد کرد و آیا چیزی فراتر از تعویض اکانت در این نرم افزار ارائه خواهد داد یا خیر! بنابراین باید منتظر خبررسانی رسمی متا در خصوص این اپلیکیشن ماند.

بد نیست بدانید که امکان استفاده همزمان از دو اکانت مدت‌هاست که توسط تلگرام ارائه شده و یکی از موارد متعددی است که واتساپ از تلگرام کپی کرده است!

تلگرام امکان جابجایی سریع و بی‌دردسر بین اکانت‌های مختلف را فراهم می‌کند و حتی اعلان‌های مربوط به یک اکانت را در زمان فعال بودن دیگری، نمایش می‌دهد.

این قابلیت قطعا مورد استقبال افرادی که دو شماره شخصی دارند، قرار خواهد گرفت؛ چنانکه در یک نظرسنجی در سال 2022، حدود یک سوم از کاربران وبسایت معتبر Android Authority، امکان استفاده همزمان از دو اکانت واتساپ روی یک گوشی را در صدر خواسته‌های خود از آپدیت‌های بعدی این پیامرسان دانستند!