اسکویید گیم واقعی

اولین تیزر اسکویید گیم واقعی + تاریخ پخش از نتفلیکس

اولین تیزر اسکویید گیم واقعی، ریلیتی شو جدید و جنجالی کمپانی نتفلیکس که براساس سریالی پرطرفدار و موفق با همین نام ساخته شده، در طی فستیوال تودوم – Tudum منتشر شد.

تقریباً دو سال پیش بود که سریال درام و هیجانی بازی مرکب – Squid Game محصول کشور کره جنوبی توسط شبکه نتفلیکس منتشر شد و به طرز عجیب و غریبی در سراسر دنیا رکوردشکنی می‌کرد. موفقیت این سریال به حدی زیاد بود که گروه بازیگران اصلی وارد مرحله جدیدی از زندگی شغلی و شخصی خود شده بودند و مخاطبینی از تمام سنین و تمام گروه‌ها داشت. این موفقیت نه تنها باعث شد اسکویید گیم برای فصل دوم تمدید شود، بلکه فرصت‌های تجاری زیادی را برای تهیه‌کنندگان آن نیز فراهم کرد.

در حالی که خیلی از طرفداران از تماشای این سریال جذاب در تلویزیون‌های خانه خود نهایت لذت را بردند، اما یک سری از طرفداران ماجراجو و رقابت‌طلب تنها به تماشای آن بسنده نکردند و کمپانی نتفلیکس را تحت فشار قرار دادند تا اسکویید گیم را به دنیای واقعی بیاورند؛ این دقیقاً همان کاری‌ست که نتفلیکس انجام داد و نام اسکویید گیم واقعی را بازی مرکب: چالش – Squid Game: The Challenge نهاد. اکنون نیز ‌پس از ماه‌ها انتشار اخبار و گزارش‌های منفی راجع به این سریال، بالاخره اولین تیزر آن توسط نتفلیکس در فستیوال تودوم منتشر شد.

بازی‌هایی که در سریال بازی مرکب دیدیم بودیم قرار است در اسکویید گیم واقعی اجرا شود، منتهی در دنیای واقعی قرار نیست کسی جانش را از دست بدهد. در ادامه اولین تیزر اسکویید گیم واقعی را تماشا کنید تا بار دیگر با دیدن نگهبانانی که کلاه و هودی مخصوص اسکویید گیم را به تن می‌کنند، به حال و هوای این سریال بازگردید.

اولین تیزر اسکویید گیم واقعی

فستیوال تودوم یکی از ایونت‌های مخصوص کمپانی نتفلیکس بوده که هرساله در سائو پائولو، برزیل برگذار می‌شود و در آن سریال‌ها و فیلم‌های اوریجینال محصول نتفلیکس مورد بحث قرار داده می‌شوند. امسال نیز این فستیوال با انتشار تیزر کوتاه اسکویید گیم واقعی همراه بود که در زیر آن را مشاهده می‌کنید.

دقیقاً به مانند سریال، بازیکنان گرم‌کن‌های سبز و سفید به تن دارند و تنها با شماره‌های مختص به خودشان خطاب می‌شوند؛ همچنین، نگهبانان لباس‌های صورتی معروف خود و ماسک‌های سیاه را پوشیده‌اند و به هیچ وجه کلمه‌ای سخن نخواهند گفت تا همه‌چیز مثل سریال باشد. تاکنون انجام بازی «چراغ سبز، چراغ قرمز» تأیید شده و همچنین مبلغ جایزه برای کسی که بتواند تمام بازی را انجام دهد و تا انتها باقی بماند 4.56 میلیون دلار در نظر گرفته شده که بیشترین جایزه تاریخ برای یک ریلیتی شو خواهد بود.

اسکویید گیم واقعی

اسکویید گیم واقعی اوایل سال جاری میلادی در یکی از وسیع‌ترین آشیانه‌های بالون هوایی واقع در کشور انگلستان فیلم‌برداری شد و قرار است ماه نوامبر – آذر توسط شبکه نتفلیکس منتشر شود. سریال بازی مرکب تنها پس از گذشت بیشت و هشت روز از تاریخ انتشارش توانسته بود از مرز 1.65 میلیارد ساعت تماشا توسط بینندگان گذر کند.