فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا

فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا کنسل نشده است + تاریخ عرضه جدید

آگهی عرضه محصولات بهمن موتور از طریق بورس کالا حذف شده، اما فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا با وجود توقف موقت، ادامه دارد. ماجرا چیست؟

تا چند هفته پیش عرضه خودرو در بورس کالا متوقف شده بود و شورای رقابت و وزارت صنعت، معدن و تجارت مخالف فروش خودرو از طریق تالار شیشه‌ای بودند. شرایط مذکور ادامه داشت تا این‌که بهمن موتور شرایط فروش جدید دیگنیتی پرستیژ خود را طی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا ادامه دارد

بر اساس اطلاعیه گروه خودروسازی بهمن موتور، 600 دستگاه از طریق بورس کالا به روال سابق کشف قیمت خواهد شد. امروز قرار بود عرضه این کراس اوور انجام شود، ولی به‌نظر می‌رسد با مشکلاتی مواجه شده و به تعویق افتاده است. صبح امروز اطلاعیه بهمن موتور از سایت بورس کالا حذف شد و سپس اطلاعیه جدیدی انتشار یافت.

فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا

علت حذف آگهی فروش خودرو از طریق بورس کالا، مخالفت‌های سرسختانه شورای رقابت و وزارت صمت است. در واقع این دو نهاد و ارگان معتقدند قوانین و مقررات خودرویی، عرضه خودرو از طریق تالار شیشه‌ای را ممنوع کرده و شرکت بهمن موتور و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط موافق عرضه در بورس هستند. بنابراین برای تعیین تکلیف دقیق، عرضه 600 دستگاه دیگنیتی به تعویق افتاد.

پیش از این، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت طی نامه‌ای به مدیرعامل گروه بهمن موتور از آنها خواسته بود عرضه محصولات خود از مسیر بورس کالا را متوقف کنند و به فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه ادامه دهند. حال باید منتظر ماند و دید آیا کشمکش میان شورای رقابت و وزارت صمت با گروه بهمن حل می‌شود یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*