خودرو SWM G01

دو خودرو SWM G01 و SWM G05 Pro توسط کرمان موتور به ایران می‌آیند

دو خودرو SWM G01 و SWM G05 Pro توسط کرمان موتور به بازار ایران خواهند آمد. در ادامه با دو شاسی بلند اس دبلیو ام G01 و G05 پرو آشنا خواهیم شد.

شرکت سیف خودرو طی سال‌های اخیرا به‌عنوان نمایند رسمی برند SWM توانست خودروهایی چون G01 را به بازار ایران عرضه کند، اما عدم برنامه‌ریزی‌های مناسب سیف خودرو در عرضه این محصول باعث شد تا این برند چینی با سیف خودرو قطع همکاری کرده و به سراغ کرمان موتور برود. در همین راستا خبرها حاکی از آن است که کرمان موتور طرح عرضه دو خودرو SWM G01 و SWM G05 Pro را در دستور کار خود قرار داده است.

مشخصات خودرو SWM G01

خودرو SWM G01

شاسی بلند SWM G01 در دو نسخه معمولی و F روانه بازارهای هدف شده که هر دو نسخه از یک موتور 1.5 لیتری توربو بهره می‌برند. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

خودرو SWM G01

SWM G01 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلوآمپر با سه طرح گرافیکی، نورپردازی داخلی، دوربین ثبت وقایع، سنسور پارک جلو و عقب، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، رادار نقطه کور، رادار خط، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز بهره می‌برد.

خودرو SWM G01

از سایر امکانات مهم این خودرو می‌توان به نمایشگر لمسی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی در روز، سنسور باد لاستیک، دوربین 360 درجه، استارت دکمه‌‌ای، صندلی راننده برقی با گرم‌کن و سردکن، شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، تریم داخلی چرم و سقف پانورامیک اشاره کرد.

مشخصات  اس دبلیو ام G05 pro

 اس دبلیو G05 پرو

خودرو G05 pro در ردیف شاسی بلندهای تورینگ یا لارج تورینگ قرار دارد و به همین دلیل به‌جای شباهت به شاسی بلندهایی نظیر فیدلیتی پرستیژ و چری تیگو 8 پرو بیشتر به یک خودرو MPV شبیه است. G05 pro در قالب یک شاسی بلند 7 نفره به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند.

اس دبلیو ام G05 پرو

قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. در واقع این خودرو از لحاظ فنی به G01 شباهت دارد و از وجوه تمایز آن می‌توان به تطبیق پیشرانه و گیربکس اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*