بسته های رومینگ همراه اول

بسته های رومینگ همراه اول ویژه زائران عتبات عالیات

بسته های رومینگ همراه اول ویژه زائران عتبات عالیات اعلام شد. همراه اول بسته های رومینگ ویژه عراق را به‌مناسبت نزدیک شدن به روز عرفه اعلام کرد.

روز عرفه به‌عنوان نهمین روز از ماه ذی‌حجه و یکی از روزهای مهم برای مسلمانان و شیعیان محسوب می‌شود. در همین راستا اپراتور همراه اول دو بسته ویژه رومینگ عراق خود را به‌مناسبت نزدیک شدن به این روز اعلام کرد.

بسته های رومینگ همراه اول ویژه زائران

اپراتور همراه اول این دو بسته را به‌شکل ویژه برای زائران عتبات عالیات در نظر گرفته که شامل «اینترنت نامحدود 7 روزه» در عراق می‌شود. زائران ایرانی با فعالسازی این بسته از 15 دقیقه مکالمه رومینگی هدیه نیز برخوردار خواهند شد که اینترنت پرسرعت را در شبکه‌های کورک و آسیاسل ارائه خواهد شد. ضمن این‌که برای زائران «بسته مکالمه ویژه» شامل 15 دقیقه مکالمه رومینگی نیز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند این بسته‌ها را از طریق شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 04 مربع» یا مراجعه به پرتال فروشگاهی همراه اول به آدرس Shop.mci.ir خریداری کنند. اپراتور همراه اول در خردادماه نیز بسته‌های متنوع و به‌صرفه ویژه حجم تمتع 1402 را نیز برای زوار ایرانی در نظر گرفته بود.

گفتنی است روز عرفه یا «روز نیایش» روزی است که حق تعالی بندگان خود را به عبادت و طاعت خود فرا می‌خواند و سفره‌ کرم و احسان را گسترده است. همچنین کسانی که حج به‌جا می‌آورند می‌بایست از ظهر تا غروب شرعی این روز را در منطقه عرفات وقوف کنند؛ چرا که یکی از ارکان حج محسوب می‌شود.