شرایط فروش ساینا S اتوماتیک

شرایط فروش ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک در تیر 1402

شرایط فروش ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک در تیر 1402 اعلام شد. سایپا این محصولات را به‌شکل پیش فروش عرضه می‌کند.

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد خودروهای ساینا اس اتوماتیک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک را به‌شکل پیش فروش به متقاضیان واجد شرایط طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو عرضه کند.

آن دسته از مشتریانی واجد شرایطی که در طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد 1402 برای خرید محصولات سایپا پیش ثبت نام کردند، خودروی انتخابی آنها شامل ساینا اتوماتیک، کوییک اتوماتیک و کوییک آر اتوماتیک با اولویت زمستان 1402 به تایید رسیده و همچنین در تاریخ 5 تیر 1402 پیامک دریافت کردند، می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند.

شرایط فروش ساینا S اتوماتیک، کوییک پلاس و آر اتوماتیک

شرایط فروش ساینا S اتوماتیک

در این طرح ساینا اس با گیربکس اتوماتیک با پیش‌پرداخت 165 میلیون و 460 هزار تومان، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با پیش‌پرداخت 169 میلیون و 300 هزار تومان و کوییک آر با گیربکس اتوماتیک با پیش‌پرداخت 169 میلیون و 240 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. موعد تحویل این خودروها دی 1402 اعلام شده و قیمت خودرو نیز همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.