چت بات حج همراه اول

چت بات حج همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 معرفی شد

چت بات حج همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 معرفی شد. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول این چت بات را برای رسیدگی به مشکلات احتمالی زائران طراحی کرده است.

اپراتور همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 همزمان با برگزار رویداد عبادی حج تمتع 1402 از چت بات حج رونمایی کرد. مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف رسیدگی به مشکلات احتمالی زائرانی که از سیم کارت همراه اول استفاده می‌کنند، این چت بات را توسعه داده است.

اپراتور همراه اول قبل از آغاز این رویداد نیز بسته‌های ویژه رومینگ حج را به‌همراه روش‌های فعالسازی آن معرفی کرده است. همچنین مشتریان از طریق اپلیکیشن همراه من نیز می‌توانند رومینگ را فعالسازی کنند.

رونمایی از چت بات حج همراه اول 

آن دسته از زواری که با توجه به مزایای ویژه سیم کارت‌های ایرانی نسبت به اپراتورهای عربستانی از سیم کارت همراه اول در کشور عربستان استفاده می‌کنند، اکنون امکانی برای آنها فراهم شده تا در صورت بروز مشکل یا مورد خاص در ارتباط با سرویس رومینگ خود با این چت بات ارتباط برقرار کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست آنها رسیدگی شود.

گفتنی است چت بات یک نرم افزار بوده که با هدف تقلید مکالمه انسانی از طریق تعاملات متنی یا صوتی و معمولا آنلاین طراحی شده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس bot.mci.ir با این چت بات آشنا شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*