هدست اپل ویژن پرو

آزمایش‌ها نشان می‌دهد که هدست اپل ویژن پرو به شدت سنگین است؛ راهکار اپل چیست؟

ظاهرا هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو – Apple Vision Pro وزن سنگینی دارد و برای استفاده طولانی چندان راحت نیست. اما آیا اپل این مشکل را رفع خواهد کرد؟

به‌نظر می‌رسد هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژه پرو علاوه بر قیمت، وزن سنگینی هم دارد. در مقام مقایسه، هدفون ایرپادز مکس این شرکت 385 گرم و هدست محبوب سونی WH-100XM4 تنها 254 گرم وزن دارند.

براساس گزارش مارک گورمن از نشریه بلومبرگ، با رونمایی از هدست ویژن پرو، به کارمندان اپل اجازه دسترسی و استفاده از این هدست داده شد. پیش از این، تنها عده معدودی مجوز آزمایش این گجت را در اختیار داشتند.

هدست اپل ویژن پرو

اکنون با افزایش دسترسی به Vision Pro، برخی دریافتند که این هدست برای استفاده چند ساعته بسیار سنگین است. اگرچه هنوز وزن دقیق این محصول از سوی اپل اعلام نشده، اما با توجه به آنکه در ساخت آن از متریالی نظیر آلومینیوم و شیشه به‌جای پلاستیک استفاده شده، حدس سنگینی اپل ویژن پرو کار سختی نیست.

طبق گزارش‌ها، اپل با آگاهی از این مشکل در فکر افزایش راحتی هدست خود است. این شرکت بندی را طراحی کرده که روی سر کاربر قرار می‌گیرد تا به پخش کردن وزن گجت کمک کند. البته به‌گفته گورمن، این راه‌حل چندان موثر نبوده و در بسته‌بندی هدست ویژن پرو جایی نخواهد داشت.

هدست اپل ویژن پرو با قیمت اولیه 3500 دلار عرضه خواهد شد و هزینه موارد اضافی مانند لنزهای بهبود دهنده زایس که برای افراد عینکی کاربرد دارد، جداگانه محاسبه خواهد شد. از آنجا که گجت مبتکرانه اپل قرار است اوایل سال آینده میلادی روانه بازار شود، بنابراین غول کوپرتینویی وقت محدودی برای رفع عیب‌های آن دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*