قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس

ویدیویی از قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس لو رفت؛ دکمه میوت حذف شده است!

براساس یک افشای ویدیویی از قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس، تغییری جزئی اما غیرمنتظره و بی‌سابقه در iPhone Pro Max 15 اتفاق افتاده است.

طی ماه‌های گذشته، شایعات و افشاهای متعددی در مورد سری مورد انتظار آیفون 15 منتشر شده است. اکنون در آخرین مورد ویدیویی از قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس نیز فاش شد. به‌نقل از افشاگر این ویدیو، ماجین بو، جزئیات جدید نشان می‌دهند که این دستگاه ممکن است تغییری جزئی اما غیرمنتظره داشته باشد.

افشای جزئیاتی از قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس

این افشاگر تصاویری از قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس را به نمایش گذاشته که حاکی از ایجاد تغییراتی در بخش بالای سمت چپ کیس است که محل قرارگیری دکمه قطع صدا در آیفون‌های پیشین بود. در صورت صحت این عکس، به‌نظر می‌رسد که اپل برای اولین بار این کلید را جایگزین خواهد کرد.

قاب محافظ آیفون 15 پرو مکس

طبق ادعای ماجین بو، آزاد شدن فضایی که پیش‌تر کلید قطع صدا در آن قرار داشته، یک تغییر غیرمنتظره در آیفون 15 خواهد بود. وی هم‌چنین افزود که این بخش با یک نوع کلید سفارشی جایگزین خواهد شد که البته هنوز اطلاعاتی در مورد آن در دست نیست.

قاب‌های آیفون‌ها مسطح هستند و بخش‌های باریک و بیضی آنها به کاربران اجازه می‌دهد که سوئیچ قطع صدا را فشار دهند. گفته می‌شود که این قاب از مواد باکیفیت ساخته شده و برای محافظت از گوشی در برابر خط و خش، سقوط و سایر آسیب‌ها طراحی شده است. هم‌چنین گفته می‌شود که این کیس باریک و سبک است که امکان حمل و ارگونومی گوشی را ارتقا می‌دهد.

علاوه بر این، به‌نظر می‌رسد قاب محافظ آیفون 15 پرومکس دارای یک بریدگی بزرگ‌تر برای ماژول دوربین در مقایسه با آیفون 14 پرو مکس است. بنابراین می‌توان انتظار داشت که iPhone 15 Pro Max سیستم دوربین پیشرفته‌تری در مقایسه با نسل پیشین خود دارد.

سایر شایعات سری iPhone 15

آیفون 15 پرو مکس گران ترین و پیشرفته‌ترین مدل در سری گوشی‌های هوشمند آینده اپل خواهد بود که شامل آیفون 15، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرو هستند. انتظار می‌رود مدل‌های Pro به استثنای لنز دوربین تله‌فوتو، ویژگی‌های مشابهی را به اشتراک بگذارند.

انتظار می رود هر دو مدل دارای تراشه 3 نانومتری A17 Bionic، رم بیشتر و تراشه مودم 5G کوالکام برای اتصال باشند. هم‌چنین طبق شایعات، مدل پرو مکس دارای یک لنز زوم پریسکوپی جدید است که می‌تواند ارتقاء قابل توجهی نسبت به مدل‌های قبلی باشد.

با این حال، یکی از نگرانی های عمده خریداران بالقوه، قیمت این دستگاه‌ها است. بر اساس شایعات، سری آیفون 15 ممکن است شاهد افزایش 10 تا 20 درصدی قیمت شود که می‌تواند پرچمدار آیفون 15 پرو مکس را به محدوده 1800 دلار برساند. افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه های تولید و تورم است. با این حال، مشخص نیست که آیا ارتقاء از آیفون‌های پیشین به نسل 15، ارزش هزینه اضافی را خواهد داشت یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*