ال جی جی ۵ در قاب محافظ؛ پرچم دار ۲۰۱۶ ال جی دوربین دوگانه دارد؟!

این روزها تولید کنندگان لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند ، به منبعی برای افشای تصاویر و اطلاعات پرچم داران آینده کمپانی ها مبدل شده اند.امروز هم تصاویری از گوشی ال جی جی ۵ ( LG G5 ) در یک قاب محافظ منتشر شده که اطلاعات جدیدی از طراحی این گوشی به ما داده و یکبار دیگر شایعه استفاده از دوربین دوگانه در ال جی G5 را تایید می کند.

همان‌طور که در تصاویر منتشر شده در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید ، این قاب محافظ برای جلوگیری از صدمه دیدن گوشی ساخته شده است. شاید با وجود این قاب، ظاهر گوشی را نتوان به درستی مشاهده کرد اما می‌توان گفت که ال‌جی G5 دارای دوربین دوگانه خواهد بود؛ این مطلب در گذشته توسط شایعات مختلفی به گوش می‌رسید اما این تصاویر باعث شدند تا با اطمینان بیشتری در مورد دوربین دوگانه‌ی پرچم‌دار بعدی ال‌جی صحبت کنیم.

علاوه‌بر وجود دوربین دوگانه در ال‌جی G5 می‌توان گفت که حسگر اثر انگشت بیضی شکل نیز در زیر این دوربین قرار خواهد گرفت، در سری‌های قبلی گوشی‌های G ال‌جی شاهد دکمه‌های تنظیم صدا در زیر دوربین بودیم اما این‌بار ال‌جی تصمیم گرفته که این دکمه‌ها را در کناره‌های گوشی قرار دهد و این تصاویر نیز به درستی دکمه‌های تنظیم صدا را نشان می‌دهند. سوال دیگری که پیش می‌آید این است که دکمه‌ی پاور گوشی در کجا قرار گرفته است؟ احتمالا ال‌جی همانند گوشی V10، حسگر اثر انگشت را در دکمه‌ی پاور گوشی قرار داده تا کاربران بتوانند به راحتی قفل گوشی را باز کنند.

از بقیه‌ی تصاویر نیز می‌توان متوجه شده که درگاه یو‌اس‌بی Type-C به همراه ورودی ۳.۵ میلی‌متری صدا و همچنین اسپیکر گوشی در قسمت پایینی گوشی قرار گرفته‌اند. میکروفون گوشی هم در قسمت بالایی گوشی مشاهده می‌شود و هم در قسمت پایینی؛ علاوه‌بر‌این در قسمت بالایی گوشی شاهد پورت اینفرارد نیز هستیم. شاید تنها مطلبی از شایعات گذشته که این تصاویر در تایید کردن‌ آن‌ها ناتوان هستند وجود باتری قابل تعویض کشویی است که در روزهای گذشته شایعات زیادی در این مورد شنیده بودیم.

منبع: gsmarena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*