بهمن ریسپکت جدید

بهمن ریسپکت جدید با آپشن‌های بیشتر معرفی شد

بهمن موتور از بهمن ریسپکت جدید با آپشن‌های بیشتر و رنگ فیروزه‌ای رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه جدید Respect آشنا می‌شویم.

شرکت بهمن موتور به‌تازگی در نمایشگاه خودرو شیراز از نسخه جدید سدان ریسپکت پرایم پرده برداشت. این خودرو اکنون از رنگ فیروزه‌ای بهره می‌برد و به آپشن‌های جدیدی نیز مجهز شده است. بهمن موتور در حالی نسخه جدید ریسپکت پرایم را معرفی کرده که به‌تازگی در بازار چین شاهد عرضه نسخه فیس لیفت این خودرو بودیم. از این رو انتظار می‌رود بهمن موتور به‌زودی عرضه نسخه فیس لیفت این خودرو را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

تغییرات بهمن ریسپکت جدید 

بهمن ریسپکت جدید

بهمن موتور برای ریسپکت جدید تغییرات نرم افزاری را در نظر گرفته است و آپشن سنسور باران یا همان برف‌پاک‌کن اتوماتیک به‌عنوان جدیدترین آپشن‌های این خودرو به‌شمار می‌روند. علاوه بر این‌که این خودرو به پورت تایپ C نیز مجهز شده، شنیده‌ها حاکی از آن است که بهمن موتور قصد دارد پس از این‌که تعداد تولید این خودرو به یک عدد خاص رسید، کلاستر این خودرو را نیز به‌شکل کامل تغییر دهد.

رنگ سازمانی جدید

بهمن ریسپکت جدید

شرکت بهمن موتور در نمایشگاه شیراز از نسخه جدید ریسپکت با رنگ فیروزه‌ای پرده برداشت که نشان می‌دهد این خودروساز قصد دارد ریسپکت را با رنگ سازمانی جذاب و جدیدی به بازار ایران عرضه کند.

مشخصات فنی

bahman respect

این سدان کلاس C بهمن موتور از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با فناوری AVL اتریش بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 154 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT با قابلیت تعویض دنده 9 سرعته مصنوعی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در بخش عقب از مولتی‌لینک بهره می‌برد.

امکانات رفاهی و ایمنی استاندارد

بهمن ریسپکت جدید

بهمن ریسپکت پرایم به‌شکل استاندارد از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، تهویه الکتریکی با دریچه مستقل ردیف عقب، جلوآمپر آنالوگ و دیجیتال، نمایشگر 10.25 اینچی، دوربین 360 درجه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، ترمز پارک برقی و اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، صندلی برقی راننده، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، نورپردازی کابین استارت دکمه‌ای، سنسور نور، رینگ آلومینیومی، سانروف و 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*