چانگان یونی وی هیبرید

چانگان یونی وی هیبرید و دو محصول جدید دیگر از پارس خودرو در راه بازار

مدیرعامل گروه خودروسازی گفت چانگان یونی وی هیبرید و دو محصول جدید دیگر از پارس خودرو در آینده نزدیک روانه بازار خواهند شد.

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اعلام این‌که پارس خودرو در سال جاری صاحب 3 خودرو با لوگوی خود خواهد بود، گفت نخستین محصول این شرکت سهند است که توانسته تمام آزمایش‌های را با موفقیت پشت‌سر بگذارد و برای تولید انبوه نیز آماده شده است. در واقع از شهریورماه سال جاری، فرایند پیش فروش سهند را آغاز خواهیم کرد.

پارس خودرو به دنبال عرضه چانگان یونی وی هیبرید

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه گفته‌های خود بیان کرد کادیلا به‌عنوان دومین محصول پارس خودرو محسوب می‌شود که با زیرساخت قطعه‌سازی و قالب‌سازی قوی اکنون با طراحی جدید در مرحله انجام تست‌ها قرار دارد و قرار است در اواخر سال 1402 با نشان پارس خودرو به‌طور انبوه تولید شود.

چانگان یونی وی هیبرید

تیموی با اعلام این‌که ماهیت اصلی پارس خودرو تولید خودروی لوکس است و می‌بایست این شرکت به ماهیت اصلی خود برگردد، گفت در همین راستا وظیفه ورود، عرضه و تولید خودرو چانگان یونی وی هیبرید را به پارس خودرو واگذار کردیم. این خودرو یک محصول تکنولوژی بالا و فول آپشن بوده و طول آن نیز از نیسان تیانا حدود 15 سانتی‌متر بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*