فروش شاهین

اطلاعیه فروش شاهین برای متقاضیان سامانه یکپارچه

اطلاعیه فروش شاهین برای متقاضیان سامانه یکپارچه منتشر شد. سایپا قصد دارد سدان Shahin را به‌شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه کند.

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد آن‌دسته از متقاضیان حائز شرایط طرح عادی که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خرداد 1402 برای خرید خودرو شاهین اقدام کردند، اولویت آنها پاییز و زمستان 1402 تایید شده و همچنین در تاریخ 13 تیر 1402 نیز پیامک دریافت کردند، می‌توانند فرایند واریز وجه و ثبت نام را طبق این بخشنامه انجام دهند.

در همین راستا متقاضیانی که در تاریخ 13 تیر 1402 از طریق سامانه گروه سایپا پیامک امکان واریز وجه دریافت کردند، تا روز پنجشنبه 15 تیر 1402 به‌مدت 3 روز فرصت دارند تا به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کرده و فرایند ثبت نام را انجام دهند. در ادامه جزئیات طرح فروش شاهین برای متقاضیان سامانه یکپارچه را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش شاهین – تیر 1402

فروش شاهین

در این طرح، خودرو سایپا شاهین با مبلغ علی‌الحساب پیش‌پرداخت 212 میلیون و 583 هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شود. در این طرح، قیمت خودرو همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود. زمان تحویل این خودروها نیز آذر تا اسفند 1402 اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*