شرایط فروش جدید لاماری ایما

شرایط فروش جدید لاماری ایما اعلام شد

شرایط فروش جدید لاماری ایما در تیرماه اعلام شد. شرکت آرین پارس موتور شاسی بلند Lamari Eama را به متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه می‌کند.

آن دسته از متقاضیان پاییز 1402 خودرو لاماری ایما که در سامانه یکپارچه فرایند ثبت نام را انجام دادند و برای آنها نیز پیامک تکمیل وجه ارسال شده است، از تاریخ شنبه 17 تیر تا چهارشنبه 21 تیر 1402 می‌توانند به نمایندگی‌های آرین پارس موتور مراجعه کرده و فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.

شرایط فروش جدید لاماری ایما – تیر 1402

در این طرح شرکت آرین پارس موتور قصد دارد شاسی بلند لاماری ایما را با قیمت مصوب 1 میلیارد و 556 میلیون تومان به مشتریان عرضه کند. این خودرو با موعد تحویل 90 روز کاری در پاییز 1402 به دست مشتریان می‌رسد و جریمه دیرکرد آن نیز 36 درصد سالانه اعلام شده است.

گفتنی است لاماری ایما به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر 16 سوپاپ مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن‌متر را به‌تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد. این خودرو 1550 کیلوگرمی ظرف مدت 9.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

شرایط فروش جدید لاماری ایما

از امکانات این خودرو می‌توان به اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کروز کنترل، تهویه اتوماتیک با پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، جلوآمپر دیجیتال و یکپارچه با مالتی‌مدیا، دسته دنده الکتریکی، کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، رینگ آلومینیومی 19 اینچی، شش کیسه هوای 10 نقطه‌ای، دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین ثبت وقایع، صندلی برقی راننده 6 حالته، تریم داخلی چرم مصنوعی، سقف پانوراما و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*