لوازم جانبی موبایل از چین

آموزش خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین

کیفیت و کمیت لوازم جانبی موبایل چینی بر هیچ کسی پوشیده نیست. طرح‌ها و رنگ‌های جذاب، کیفیت مناسب و قیمت ارزان این کالاها دلیلی برای خرید نکردن باقی نمی‌گذارند.

همچنین با توجه به تقاضای زیاد برای این محصولات شما می‌توانید هم در زمینه‌ تجاری و هم در زمینه فروش این محصولات کسب و کار پررونقی را داشته باشید. فرقی نمی‌کند که شما کار خود را شروع کرده‌اید و یا می‌خواهید شروع کنید! استفاده از کالاهای چینی در فروشگاه خود می‌تواند جلوه زیبایی به کار شما هدیه کند و می‌توان محصولات باکیفیت چینی را با کمک گرفتن از شرکت‌های واسطه مانند کاوان تامین به ایران رساند. خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین بسیار مقرون‌به‌صرفه است؛ چراکه در چندین سال اخیر به دلیل وجود سایت‌های فروش و شرکت‌های واسطه تجاری و بازرگانی ابعاد مسافت کوتاه و فرآیند خرید آسان شده و مشکلات و سختی رفت و آمد حذف شده است. در اینجا به توضیح چند روش ساده برای خرید عمده لوازم جانبی از چین می‌پردازیم.

۱-خرید حضوری از چین

با گرفتن بلیط و سفر به کشور چین می‌‌توانید خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین را انجام دهید. در این صورت شما به‌صورت فیزیکی محصول مورد نظر خود را مشاهده خواهید کرد. البته هزینه سفر و مترجم را باید خودتان پرداخت کنید! پس شاید روش مقرون‌به‌صرفه‌‌ای نباشد. البته در این روش به دلیل حضور شما و ارتباط مستقیم برای فروشندگان مزایای بسیاری دارد. شما کالای خود را به طور مستقیم از فروشنده دریافت می‌کنید و به کشور خود می‌آورید. خرید عمده گلس از چین که از پرفروش‌ترین محصولات جانبی خط تولید انبوه این کشور هستند یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک کسب و کار پرسود برای شماست. این مدل لوازم اگر به دست شما حمل شوند بسیار ایمن‌تر است و خطر شکستگی آنها به طور محسوسی پایین می‌آید. دیدار با فروشندگان و چک کردن اصل یا غیر اصل بودن کالاها از دیگر مزایای این روش است.

۲-خرید اینترنتی از سایت های معتبر چینی

حتی اگر سرمایه زیاد و شرایط سفر به یک کشور خارجی را ندارید، می‌توانید در خانه و با دسترسی به سایت‌های بسیار زیاد و متنوع کالای موردنیاز خود را خریداری کنید. در اینجا نیازی به حضور مترجم و یا گرفتن بلیط وجود ندارد و به راحتی می‌توان با چند کلیک دست به انتخاب زد و به سادگی خرید عمده پاوربانک از چین یا هر کالا دیگری را انجام داد. در این روش به راحتی می‌توان محصولات موردنیاز را با یکدیگر مقایسه کرد و موازنه‌ای در ذهن خود برای خرید‌ آنها انجام داد. سایت‌های Shenzhen LTH Technology، QunYijia Electric Company، Topphone Company و بسیاری از سایت‌های فعال دیگر در این زمینه فعالیت دارند و می‌توان هم به صورت خرده و هم عمده از این سایت‌‌ها خرید کرد؛ اما عملیات ترخیص کالا در گمرک دشواری‌های بسیاری به همراه دارد. یکی از مهم‌ترین مواردی که برای یک مشتری اهمیت دارد رسیدن سریع کالا به دست اوست. همان طور که گفته شد عملیات ترخیص کالا اگر به دست افراد تازه کار انجام شود پروسه‌ای طولانی است و شاید یکی از دلایل عدم خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین بعضی از مشتریان همین مورد باشد.

۳-خرید از طریق شرکت‌های ایرانی واردات کالا از چین

می‌توان گفت یکی از امن‌ترین روش‌ها برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل از چین استفاده از شرکت‌های واسطه ایرانی همچون کاوان تامین است؛ چراکه به خوبی با فرآیند سفارش و تحویل کالا آشنایی دارند و همچنین تیم مشاوره‌ای خوبی را در اختیار خریداران می‌گذارند. در این روش علاوه بر امنیت، هزینه‌ وارداتی که پرداخت می‌کنید بسیار ارزان‌تر و خیالتان نیز بابت تحویل کالا راحت‌تر است. این روش یکی از پرسودترین روش‌ها برای خرید عمده است و شما در کم‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه می‌توانید محصول موردنظر خود را به منظور فروش یا تجارت دریافت کنید. این شرکت‌ها قراردادهایی با شرکت‌های تولیدی داشته و می‌توانند محصولات مورد نیاز شما را حتی با قیمتی ارزان‌تر به دستتان برسانند. پس شما ممکن است در این روش سود بیشتری به دست آورید. همچنین به دلیل آشنایی کامل این شرکت‌ها با کمپانی‌های سازنده لوازم جانبی و داشتن تیم‌های مسلط به زبان چینی خیال شما را از این بابت راحت می‌کنند و سرمایه گذاری پرسودی را برای شما به وجود می‌اوردند.

سخن پایانی

اگر به دنبال راهی آسان برای سرمایه گذاری هستید، یکی از بهترین‌ گزینه‌ها لوازم جانبی موبایل است. به دلیل پرفروش و پرطرفدار بودن این محصولات بازار بسیار گرمی در ایران و سراسر جهان برای آن‌ها وجود دارد. در این میان کشور چین که یکی از قطب‌های اقتصادی محسوب می‌شود در زمینه تولید و طراحی انواع لوازم جانبی موبایل تبحر خاصی داشته و دیدن این لوازم هر بیننده‌ای را به سمت طرح و رنگ و کیفیت‌ آن‌ها جذب خواهد کرد. همچنین تنوع بسیار زیاد شرکت‌های تولیدی به مشتری حق انتخاب می‌دهد و می‌تواند برحسب نیاز و سلیقه خود بهترین کالا را از میان انبوه کالاها برگزید. شرکت‌های واسطه مثل کاوان تامین بهترین گزینه هستند که در زمینه رابط بین فروشندگان چینی و ایرانی فعالیت می‌کنند، آن‍ها می‌توانند راهنما و هدایتگر خوبی برای خریدهای شما باشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*