وویا ژویگوانگ دانگ فنگ

سدان وویا ژویگوانگ دانگ فنگ با شعاع حرکتی بیش از 1000 کیلومتر در راه است

کمپانی وویا، از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ، سدان ژویگوانگ با موتور 1.5 لیتری هیبرید و قابلیت پیمایش بیش از 1000 کیلومتر را معرفی کرد. این خودرو فصل پاییز 2023 از راه خواهد رسید.

به خودروی سدان وویا ژویگوانگ دانگ فنگ، محصول جدید پلاگین هیبریدی این کمپانی خوشنام چینی سلام کنید!

این خودروی جذاب، پاییز سال جاری روانه بازار خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود شروع قیمت این اتومبیل از 41500 دلار باشد. برای مقایسه، بد نیست بدانید که در حال حاضر، قیمت خودروهای الکتریکی ژویگوانگ بین 45000 تا 53400 دلار متغیر است.

در ادامه با مشخصات ظاهری و فنی این اتومبیل الکتریکی بیشتر آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی خودروی وویا ژویگوانگ دانگ فنگ؛ 1000 کیلومتر با یک باک پر!

برند وویا، زیرمجموعه‌ای از کمپانی دانگ فنگ موتور است که در زمینه خودروهای پیشرفته با سوخت تجدیدپذیر فعالیت دارد.

این کمپانی در ماه ژوئن سال 2023 بیش از سه هزار خودرو را به فروش رساند و در مقایسه با بازه زمانی مشابه سال گذشته، رشدی 150 درصدی در فروش را تجربه کرد.

خودروی پلاگین هیبرید دانگ فنگ

اتومبیل‌های پلاگین هیبرید، نتیجه تلاش کمپانی ژویگوانگ برای گسترده و متنوع‌تر کردن سبد محصولاش تلقی می‌شوند که در حال حاضر دربرگیرنده دو خودروی تمام الکتریکی با مسافت‌های پیمایش 580 و 730 کیلومتر است.

وویا ژویگوانگ دانگ فنگ یک سدان متوسط متمایل به بزرگ است که ابعادی 5088 در 1970 در 1515 میلیمتری داشته و فاصله بین محورهای عقب و جلوی آن نیز 3 متر است.

این اتومبیل بر اساس پلتفرم ESSA+SOA طراحی و ساخته شده است. عبارت ESSA تشکیل شده از اول کلمات Electric (الکتریک)، Smart (هوشمند)، Secure (ایمن) و Architecture (معماری) است. از سوی دیگر، SOA نیز مخفف عبارت معماری سرویس‌محور است که به نوعی معماری الکتریکی با توان پردازشی بالا اشاره دارد!

وویا ادعا کرده که این پلتفرم راندمان بسیار بالایی داشته و قادر است از پیشرانه‌های تمام الکتریکی، هیبریدی و هیدروژنی پشتیبانی کند.

علاوه بر این، باتری پلتفرم ESSA قادر است ظرف تنها 10 دقیقه، انرژی لازم برای پیمایش مسافتی 30 کیلومتری را در باتری ذخیره کند.

از حیث طراحی ظاهری، خودروی Voyah Zhuiguang اتومبیل شیکی به شمار رفته و خطوط کرومی به کار رفته در طراحی کنار، جلو و سایر بخش‌های آن بعلاوه دستگیره‌های مخفی درها جلوه‌ای زیبا به آن بخشیده‌اند.

نمای جلوی خودروی دانگ فنگ

همچنین در قسمت جلو هم شاهد استفاده از جلوپنجره‌های ماتریسی در این خودرو هستیم در اطراف لوگوی جذاب وویا در وسط را اشغال کرده‌اند.

علاوه بر این، تزیین‌های کرومی قسمت‌های چپ و راست سپر جلو نیز باعث جذاب‌تر به نظر رسیدن نمای جلویی وویا ژویگوانگ دانگ فنگ می‌شوند.

قدرت این سدان چینی از یک موتور 1.5 لیتری هیبریدی تامین می‌شود و کمپانی سازنده ادعا کرده که با باک پر و شارژ کامل باتری، می‌توان انتظار مسافت پیمایش مسافتی بیش از 1000 کیلومتر را از این دستگاه داشت.

وویا ژویگوانگ دانگ فنگ

این خودرو همچنین در مدل دو موتوره (یکی در جلو و دیگری در عقب) و چهار چرخ متحرک روانه بازار خواهد شد.

هنوز اطلاعات چندانی در خصوص طراحی کابین این خودرو در اختیارمان نیست. با این وجود Voyah ادعا کرده که صندلی‌های عقب به استراحتگاه پا مجهز بوده و به‌صورت الکترونیکی قابل تنظیم خواهند بود. علاوه بر این، تهویه مطبوع، گرمایش و ماساژ نیز از سایر ویژگی‌های صندلی‌های عقب سدان جدید وویا خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*