بازی EA Sports FC 24

بازی EA Sports FC 24 رسما رونمایی شد؛ خداحافظ فیفا ۲۴ + ویدیو

EA با نمایش تریلری، رسما بازی فوتبال EA Sports FC 24 را معرفی کرد. این بازی دنباله FIFA 23 است و به دلیل ملاحظات قانونی از نامگذاری جدیدی استفاده می‌کند.

سری بازی‌های فیفا از سی سال پیش تا به امروز، هر سال مهمان خانه‌های ما بوده و جدیدترین تجربه شبیه‌سازی فوتبال را در اختیار علاقمندان قرار می‌داده‌اند. این فرنچایز تا به امروز بیش از 300 میلیون نسخه فروش داشته و هواداران سرسختی در سرتاسر دنیا دارد.

علیرغم این فروش فوق‌العاده سری FIFA، در سال 2022 کمپانی EA به بهانه این که قصد ندارد هزینه گزاف استفاده از نام تجاری FIFA را بپردازد، به همکاری سی ساله خود با فیفا پایان داد. به این ترتیب، حق استفاده از نام فیفا در نسخه بعدی شبیه‌سازی فوتبال این کمپانی وجود نخواهد داشت.

EA در عوض نام EA Sports FC 24 را برای نسخه بعدی بازی‌های فوتبالی خود برگزید و نخستین تریلر آن را نیز روز گذشته به معرض نمایش گذاشت.

تریلر بازی EA Sports FC 24 حاوی چه اطلاعاتی است؟

در این تریلر از صدای بازیگر هالیوودی، دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) برای روایت و صداپیشگی استفاده شده و با وجود این که خبری از هیچ جزئیات فنی یا اطلاعات مربوط به بازی نیست، اما روایتی از تاریخچه سری بازی های فیفا و تاثیر ورزش فوتبال بر مردم جهان بر روی تصاویری از پیش رندر شده از بازی قرار گرفته است.

در این تریلر شاهد کنار هم قرار گرفتن بازیکنان فوتبال چندین نسل مختلف از این ورزش در کنار هم هستیم و ستارگان فوتبال بانوان نیز حضوری گسترده در آن دارند.

البته همان‌طور که اشاره شد، هیچ جزئیاتی از گیم پلی بازی در این تریلرها نمایش داده نمی‌شود. با این وجود، EA وعده داده که تریلر رونمایی رسمی بازی EA Sports FC 24 را در تاریخ 13 جولای 2023 در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

بازی EA Sports FC 24

به لطف سرویس‌هایی نظیر EA Play و Xbox Game Pass Ultimate، گیمرهای PC و کنسول شانس تجربه نسخه‌های پیشین سری FIFA بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی را داشته‌اند. بنابراین انتظار می‌رود همین روند در EA FC 24 هم اجرا شود.

از سوی دیگر البته رئیس فیفا هم اعلام کرده که فدراسیون جهانی فوتبال همچنان به ساخت بازی‌های شبیه‌سازی فوتبال علاقمند است و بازی های فوتبال جدید تحت لیسانس FIFA به‌زودی با توسعه‌دهنده و ناشران جدید رونمایی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*