تصاویر گوشی تاشو آنر مجیک V2

اولین تصاویر واقعی از گوشی تاشو آنر مجیک V2 منتشر شد

در آستانه رونمایی از آنر مجیک وی 2 – Honor Magic V2 تصاویر واقعی آن بیرون آمده‌اند تا دیداری پیش از موعد با این گوشی تاشو داشته باشیم.

آنر در تاریخ 21 تیر، از گوشی تاشو مجیک V2 رونمایی خواهد کرد؛ اما از همین حالا می‌توانیم طراحی آن را در این تصاویر هندزآن ببینیم. البته اینجا فقط حالت تا شده‌ی آن به‌نمایش درآمده است؛ در دو رنگ مشکی و آبی با پنل عقب چرمی!

همان‌طور پیداست، نمایشگر کاور گوشی حاشیه‌های باریک و یک حفره‌ی پانچ برای دوربین سلفی دارد. ضخامت دستگاه هم خیلی کم است و مجیک V2 را باید یکی از باریک‌ترین گوشی‌های منعطف بدانیم. گفته می‌شود وزن این گوشی، بیشتر از 240 گرم نخواهد بود.

در پنل عقب، سه دوربین را با چیدمان عمودی می‌یابیم و می‌دانیم که دوربین اصلی، دارای لنز 25 میلی‌متری و گشودگی دیافراگم V2 است.

سایر مشخصات فنی آنر مجیک V2 هنوز آشکار نشده‌اند؛ ولی گزارش‌ها از وجود پنل آمولد LTPO با نرخ نوسازی بالاتر در قیاس با مدل پیشین و قابلیت تیره‌سازی PWM فرکانس-بالا حکایت دارند. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ وایرلس 50 وات را هم به این گوشی نسبت داده‌اند.

انتظار می‌رود تراشه دستگاه، اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد و با حداکثر 16 گیگ رم و 512 گیگ حافظه داخلی همراهی شود. البته شاید نسخه‌ای ارزان‌تر با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 هم وجود داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*