رنو ایران

شرکت خودروسازی رنو با همکاری گروه ماموت به ایران بازمی‌گردد

شرکت رنو برای چندین دهه در بازار خودروی کشورمان حضور داشت؛ اما حالا مدتی است دیگر خبری از محصولات جدید این شرکت نیست. با این حال این برند فرانسوی حالا می‌خواهد با همکاری گروه ماموت دوباره وارد بازار ایران شود.

شرکت رنو یکی از محبوب‌ترین برندهای جهانی در بازار ایران است و همین حالا هم محصولات مختلفی از این برند مانند L90، کپچر و … در خیابان‌های ما حضور دارند. این شرکت مدتی از بازار ایران دور بود، اما حالا ماموت می‌خواهد دوباره محصولات این برند شناخته‌شده را وارد بازار ایران کند.

ماموت بیشتر به‌عنوان یکی از واردکنندگان محصولات فولکس واگن در ایران شناخته می‌شود. این شرکت در واردات و تامین خدمات پس از فروش این شرکت فعالیت می‌کرد. در کنار واردات محصولات فولکس واگن، ماموت یکی از نام‌های شناخته شده در دنیای خودروهای صنعتی، کانتینرها و … است. این برند در حال حاضر مشغول واردات خودروهای چینی جتای است. این برند چینی یکی از زیرمجموعه‌های چینی فولکس واگن محسوب می‌شود در مقایسه با دیگر برندهای چینی، از کیفیت نسبتا بالاتری برخوردار است.

تاریخچه خودروهای رنو در ایران

رنو یکی از مهم‌ترین شرکت‌های خودروسازی در ایران است و دلیل این اهمیت، به بیش از ۱۲۰ سال قبل بازمی‌گردد. در سال ۱۲۷۹ شمسی، مظفرالدین شاه قاجار یک دستگاه خودرو رنو را به قیمت ۴۰۰۰ تومان وارد کشور کرد. این خودرو رنو وویتروت بود که در سال ۱۹۰۰ میلادی تولید شد. این خودرو در کنار داشتن لقب اولین خودرو وارد شده به ایران، یکی از اولین محصولات شرکت رنو است که به‌صورت گسترده تولید شده است.

شرکت رنو ایران

شرکت رنو سابقه‌ای به شدت طولانی در بازار ایران دارد. یکی از اولین خودروهای وارد شده به کشورمان توسط مظفرالدین شاه، جزو نخستین محصولات تولید انبوه رنو بود.

حضور خودروهای رنو در ایران از آن زمان تا به امروز ادامه داشته و از مدل‌های خاطره‌انگیزی مانند رنو ۵ گرفته تا محصولات جدیدتر این شرکت مانند تلیسمان، ساندرو و … سال‌ها است در خیابان‌های ایران حضور دارند. تحریم‌ها از یک طرف و محدودیت‌های اعمال شده در دولت قبل بر واردات خودروهای خارجی باعث شد خبری از رنوهای دوست‌داشتنی در خیابان‌های ایران نباشد؛ اما حالا ماموت می‌خواهد پای این فرانسوی‌ها را به خیابان‌های ایران باز کند.

رنو دوباره به ایران می‌آید

رنو جدید ایران

لوگان جدید یکی از گزینه‌های احتمالی واردات به ایران است. این مدل با وجود پیشرفته‌تر بودن در مقایسه با نسخه داخلی، همچنان ظاهر زمختی دارد!

آن‌طور که گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند، گروه ماموت قرار است در ماه‌های آینده اولین محموله‌ها از خودروهای رنو را وارد کشور کند. ظاهرا سفارش این خودروها در حال حاضر ثبت شده و ماموت منتظر بارگیری این خودروها است. هنوز اطلاعاتی درباره مدل خودروهای وارداتی رنو در دسترس نیست، اما با توجه به محدودیت‌های قیمتی، احتمالا شاهد واردات نسل جدید رنو داستر، ساندرو و لوگان باشیم. این محصولات در بازار ایران شناخته‌شده هستند و می‌توانند فروش خوبی را تجربه کنند. نکته قابل توجه درباره این خودروها این است که همگی در رده قیمتی کمتر از بیست هزار یورو قرار می‌گیرند و مشکلی برای واردات آن‌ها وجود نخواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*