گوشی Nothing Phone 2

گوشی ناتینگ فون 2 با قاب شفاف و نوارهای LED پیشرفته‌تر رونمایی شد

گوشی ناتینگ فون 2 سرانجام رونمایی شد. Nothing Phone 2 شبیه نسل گذشته خودش است، ولی توان سخت‌افزاری آن قوی‌تر شده و نوارهای LED جذاب‌تری دارد.

طی چند ماه گذشته اطلاعات مختلفی از گوشی Nothing Phone 2 به‌بیرون درز کرده است. حالا این گوشی با پیشرفت‌هایی نسل به نسل گذشته خودش رسما رونمایی شده است. ناتینگ فون 2 دقیقا شبیه به نسل گذشته خودش است، با این تفاوت که قاب پشتی منحنی‌تری دارد تا دیوایس را آسان‌تر در دست بگیرید.

گوشی ناتینگ فون 2 چه برای ارائه دارد؟

گوشی Nothing Phone 2

رابط کاربری ال ای دی Glyph نیز بروزرسانی شده و حالا ۱۱ نوار LED با مجموع ۳۳ نقطه نورپردازی LED را ارائه می‌کند. این رابط کاربری اکنون می‌تواند برای نوتیفیکیشن‌ها، تنظیم ولوم صدا و نشانگر تایمر مورد استفاده قرار بگیرد.

شما می‌توانید نوار LED چپ بالای پنل را به برنامه‌های خاصی اختصاص دهید تا وقتی نوتیفیکیشن‌ها را از منو پاک نکرده‌اید، کماکان روشن بمانند. اما سازنده همچنین SDK و API رابط کاربری نوری Glyph را در اختیار توسعه‌دهندگان نیز قرار داده تا جلوه‌های نوری را در اپلیکیشن‌های مختلف نیز داشته باشید.

گوشی ناتینگ فون جدید از یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی LTPO OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. یک حفره هم در مرکز قسمت بالای این نمایشگر قرار دارد که داخل آن سنسور دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX615 با امکان فیلمبرداری 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه‌ای نهفته است.

روی قاب پشتی این گوشی نیز شاهد حضور دوربین دوگانه‌ای هستیم که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX890 مجهز به لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی و حالت‌های HDR و Motion Capture می‌شود. یک سنسور دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی به‌نام Samasung JN1 نیز همراه آن است که فناوری Advanced HDR را یدک می‌کشد.

گوشی Nothing Phone 2

برخلاف شایعات، در قلب تپنده این گوشی چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام حضور دارد که جایگزین چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس نسل قبلی شده است. یک باتری ۴،۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد که با توان ۴۵ واتی به‌صورت سیمی و ۱۵ واتی به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. سیستم عامل نصب شده روی آن نیز اندروید ۱۳ با پوسته سفارشی Nothing OS 2.0 است که ویجت‌ها، رنگ‌بندی تم، چینش پوشه‌ها و چندین ویژگی جدید دیگر را به‌همراه دارد.

قیمت گوشی Nothing Phone 2

این محصول در دو رنگ سفید و خاکستری تیره با شروع قیمت ۵۹۹ دلاری عرضه می‌شود. این نسخه ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی را یدک می‌کشد. البته نسخه‌های قدرتمندتر آن با ۱۲ گیگ رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی نیز با قیمت‌های ۶۹۹ و ۷۹۹ دلاری عرضه می‌شوند.