گوشی تاشو آنر مجیک V2

آنر مجیک V2 اینجاست؛ به‌باریک‌ترین گوشی تاشو جهان سلام کنید

گوشی منعطف آنر مجیک V2 با لقب باریک‌ترین گوشی تاشو جهان، مشخصات پرچمدار و قیمت بالای ۱۲۰۰ دلاری برای رقابت با گلکسی زد فولد سامسونگ معرفی شد.

آنر به‌صورت رسمی از سومین نسل گوشی تاشو خودش، آنر مجیک V2 رونمایی کرد. این یک محصول شگفت‌انگیز با ضخامت ناچیز ۹.۹ اینچی است که وزن ۲۳۱ گرمی دارد. تا پیش از این گوشی شیائومی می فولد ۲ با ضخامت ۱۱.۲ میلی‌متری و وزن ۲۶۲ گرمی، لقب باریک‌ترین موبایل منعطف جهان را یدک می‌کشید.

گوشی آنر مجیک V2 چه برای ارائه دارد؟

یکی از برجسته‌ترین عناصر طراحی این گوشی، لولای یکپارچه بدون چرخ‌دنده آن است که از یک پوشش تیتانیومی ساخته شده با پرینت سه‌بعدی بهره می‌برد. این مکانیزم تاشو از پیچ‌های سفارشی کوچکی در قطعاتش استفاده می‌کند. و گرچه هیچ تاییدیه رسمی وجود ندارد، اما حداقل سازنده تایید کرده که از پوشش دفع‌کننده آب P2i روی تمام قطعات داخلی گوشی استفاده کرده است تا از آن در برابر پاشش تصادفی آب جلوگیری کند.

گوشی تاشو Honor Magic V2 از یک نمایشگر ۷.۹۲ اینچی LTPO-OLED با رزولوشن ۲۱۵۶ در ۲۳۴۴ پیکسلی و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این پنل نمایشگر از گواهی +HDR10 پشتیبانی می‌کند و با حالت خودکار، اوج روشنایی ۱۶۰۰ نیت را به‌دست میاورد. نمایشگر گوشی تاشو آنر از قلم هوشمند پشتیبانی هم می‌کند و روی آن حفره‌ای قرار گرفته که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیسکلی درون آن نهفته است.

یک نمایشگر ثانویه روی قاب پشتی آن نیز حضور دارد که ابعاد ۶.۴۳ اینچی داشته، از یک پنل ۱۰ بیتی OLED با رزولوشن ۲۳۷۶ در ۱۰۶۰ پیکسلی استفاده می‌کند و اوج روشنایی ۲۵۰۰ نیتی دارد. این نمایشگر نیز از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند.

گوشی Honor Magic V2

گوشی تاشو آنر مجیک V2 از چیپست توانمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با هسته مرکزی ۳.۳۶ هرتزی Cortex-X3 قدرت می‌گیرد. ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی Honor Magic V2

وقتی گوشی را برمی‌گردانید، یک سنسور اصلی دوربین ۴۰ مگاپبکسلی با دیافراگم f/1.9 و لرزشگیر اپتیکال تصویر در اینجا حضور دارد که یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم اپتیکال ۲.۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال تصویر آن را همراهی می‌کنند. در نهایت باید به حضور سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری سفارشی MagicOS 7.2 و یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ فوق سریع ۶۶ واتی اشاره کرد.

اگر شیفته این گوشی تاشو جذاب شده‌اید، باید ۱،۲۵۴ دلار برای آن کنار بگذارید.