سرویس ذخیره سازی ابری همراه اول

سرویس ذخیره سازی ابری همراه اول با نام ابرهمراهی آغاز به کار کرد

سرویس ذخیره سازی ابری همراه اول با نام ابرهمراهی آغاز به کار کرد. این سرویس خدمات ذخیره کردن و دسترسی فایل‌ها در سرورهای راه دور را ارائه می‌دهد.

همراه اول سرویس ذخیره‌سازی ابری خود را با نام تجاری ابرهمراهی عرضه کرد. این سرویس خدمات ذخیره سازی ابری شامل ذخیره کردن و دسترسی داده‌ها و فایل‌ها در سرورهای راه دور را ارائه می‌دهد.

عرضه سرویس ذخیره سازی ابری همراه اول

مشترکان همراه اول به کمک ابرهمراهی به‌جای این‌که فایل‌ها را در رایانه یا دستگاه‌های ذخیره‌سازی فیزیکی نظیر هارددیسک‌ها یا درایوهای فلش خود قرار دهند، می‌توانند داده‌های خود را در فضای ابری آپلود، ذخیره سازی، دسته‌بندی و سازماندهی کنند و همچنین آنها را با سایر افراد مورد نظر به اشتراک بگذارند. کاربران می‌توانند با این سرویس بدون هیچ محدودیتی و از هر نقطه‌ای به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنند.

آن دسته از افرادی که برای ذخیره‌سازی فایل‌های خود ذخیره کافی ندارند یا مشترکان حرفه‌ای که به دسترسی لحظه‌ای به فایل‌های خود نیاز دارند، می‌توانند اپلیکیشن «ابرهمراهی» را نصب کرده یا با ایجاد حساب کاربری در سایت abrehamrahi.ir از خدمات این سرویس بهره‌مند شوند.

از مزایای استفاده از سرویس ابرهمراهی می‌توان به آپلود، دانلود، جستجو و مشاهده انواع فایل‌ها، دسته‌بندی فایل‌ها، ایجاد لینک برای یک یا تعدادی از فایل‌ها و به‌اشتراک‌گذاری آن، مشاهده حجم فایل‌های ذخیره شده و زمان باقی‌مانده از فضای ذخیره‌سازی و گزارش‌گیری از فایل‌های به اشتراک گذاشته شده اشاره کرد.

سرویس ابرهمراهی از مزایای دیگری متعددی چون مقرون‌به‌صرفه بودن، دسترسی با هر دستگاه دیجیتال، لیست مخاطبان، امنیت بالا با تکیه بر آخرین نسل از تکنولوژی، سرعت بالا در انتقال فایل‌های حجیم و پشتیبانی 24 ساعته نیز بهره می‌برد. گفتنی است ایجاد اکانت کاربری، عضویت و استفاده از ابرهمراهی رایگان است و کاربران بلافاصله پس از ورود به این سرویس می‌توانند از فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*