گوشی پرچم دار ZTE nubia Z50S Pro با لنز دوربین 35 میلیمتری و بهترین پردازنده موبایل جهان رونمایی شد

شرکت ZTE امروز از جدیدترین گوشی پرچمدار خود رونمایی کرد. گوشی ZTE Nubia Z50S Pro، محصول جدید این شرکت چینی است که به یک دوربین با لنز ۳۵ میلی متری و قدرتمندترین تراشه جهان مجهز شده است. با معرفی این گوشی همراه گجت نیوز بمانید.

در میان شرکت‌های چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، ZTE یکی از شرکت‌های کمتر شناخته شده میان ما ایرانی‌ها است. با این حال گوشی پرچمدار جدید این شرکت که یکی از قدرتمندترین و جذاب‌ترین گوشی‌های فعلی بازار است، می‌تواند تصویری قدرتمند از این برند در ذهن ما بسازد. پرچمدار جدید زد تی ای، با نام عجیب و طولانی ZTE  نوبیا زد ۵۰ اس پرو معرفی شد. این گوشی از نظر مشخصات فنی دست کمی از پرچمدارهای سامسونگ و شیائومی ندارد و حتی در مواردی می‌تواند از آن‌ها پیشی بگیرد.

مشخصات فنی و ویژگی های گوشی نوبیا زد ۵۰ اس پرو ZTE

محصول جدید این شرکت چینی با تمرکز روی کیفیت دوربین و پردازنده معرفی شده است. لنز اصلی این گوشی ۳۵ میلی متری است و یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه ۱.۴۹ اینچ پشت آن پنهان شده است. دیافراگم این دوربین f/1.59 است و از ویژگی‌هایی مانند OIS پشتیبانی می‌کند.

پرچمدار ZTE

در این تصویر می‌توانید مشخصات فنی، رنگ‌ها، ویژگی‌ها و … گوشی ZTE nubia Z50S pro را مشاهده کنید.

در کنار دوربین اصلی این گوشی که می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران حرفه‌ای هم باشد، یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولترا واید قرار دارد. لنز این دوربین ۱۳ میلی متری است و زاویه دید ۱۲۵ درجه‌ای دارد. دیافراگم این مدل هم f/2.0 است. دوربین سوم این گوشی از نوع ماکرو است و فوکوسی ۲.۵ سانتی متری دارد. اگر به عکس گرفتن از آبجکت‌هایی در فاصله دور علاقه دارید، می‌توانید از دوربین تله فوتو این گوشی با لنز ۸۰ میلی متری، تکنولوژی OIS، دیافراگم f/2.4 و حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنید.

زمانی که گوشی زد تی ای نوبیا زد ۵۰ اس پرو را برگردانید، با یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۸ اینچی رو در رو می‌شوید. این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۲۶۰ در ۱۸۰۰، تراکم پیکسلی ۴۵۲ پی پی آی و نسبت ۲۰ در ۹ است. پنل امولد این گوشی ۱۰ بیتی است و به صورت صددرصدی از دامنه رنگی DCI P3 پشتیبانی می‌کند.

این گوشی به نوعی از نسل گوشی‌های رد مجیک این شرکت است و به همین دلیل برای گیمرها گزینه مناسب است. نرخ نوسازی پنل ۱۲۰ هرتز است و نرخ نمونه‌برداری لمسی به ۱۰۰۰ هرتز می‌رسد که برای گیمرها عدد فوق‌العاده‌ای است. البته بهتر است به یاد داشته باشید در زمان استفاده از چند انگشت، نرخ نمونه‌برداری لمسی به ۷۲۰ هرتز می‌رسد.

تراشه قدرتمند پرچمدار ZTE

قلب تپنده قدرتمندترین مدل دنیای گوشی‌های چینی، تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو است. نسخه مورد استفاده قرار گرفته در این گوشی از دارای فرکانس ۳.۳۶ گیگاهرتزی است که می‌تواند عملکردی پایدار در سنگین‌ترین بازی‌ها را ضمانت کند. پردازنده گرافیکی این تراشه هم بهینه‌سازی شده و با توجه به محفظه بخار موجود، می‌تواند در سنگین‌ترین بازی‌ها هم خنک باقی بماند.

تراشه ZTE

تراشه محصول جدید چینی‌ها می‌تواند در سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و تا چند سال شما را از خرید گوشی جدید بی‌نیاز کند.

یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز به این گوشی نیرو می‌دهد و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند. آن طور که شرکت سازنده اعلام کرده است، کاربران می‌توانند با تنها یک بار شارژ کامل تا ۳۷ ساعت از گوشی خود استفاده کنند. در ۵ درصد شارژ می‌تواند تا شش ساعت گوشی شما را در حالت استندبای زنده نگه دارد. همچنین با این میزان شارژ کاربران می‌توانند تا ۳۰ دقیقه در ویچت مکالمه کنند.

قیمت گوشی پرچمدار ZTE Nubia Z50S Pro در نسخه مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۵۱۵ دلار است که در مقایسه با دیگر رقبا، به صرفه به نظر می‌رسد. این گوشی در نسخه‌های مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی هم روانه بازار می‌شود.

نظر شما درباره پرچمدار جدید این شرکت چینی چیست؟ آیا در صورت ورود به بازار ایران، حاضر هستید از برند ZTE گوشی بخرید؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*