خرید کنسول بازی

خرید کنسول بازی و ورود به دنیایی از قهرمانی‌ها و ماجراجویی‌ها

دنیای گیمینگ، دنیایی سرشار از هیجان، قهرمانی و ماجراجویی‌هاست. امروزه بازی‌های کامپیوتری طرفدار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است. از جمله ابزارهای اصلی که در این بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد کنسول بازی است. کنسول‌های بازی در انواع مختلفی وجود داشته و توسط برند سونی، مایکروسافت، نیتیندو و… تولید می‌شود. اگر در دنیای گیمینگ فعالیت دارید و یا به دنبال این هستید که به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید.

انواع ایکس باکس

قطعا افرادی که با گیمینگ سروکار زیادی دارند می‌دانند که ایکس باکس یکی از بهترین کنسول‌های بازی است. کنسول xbox دقیقا آن چیزی است که در همه رده‌های سنی طرفدار دارد. در این بخش قصد داریم انواع ایکس باکس را به شما معرفی کنیم.

ایکس باکس 360

ایکس باکس 360 نسل هفتم ایکس باکس‌های مایکروسافت بوده که در سال 2005 تولید و عرضه شد. سری اول ایکس باکس 360 دارای باگ‌های زیادی بود؛ به‌طوری که در صورت استفاده طولانی‌مدت داغ شده و دچار مشکل می‌شد. اما در نسل‌های بعدی، مایکروسافت در صدد رفع این ایرادها بود. به‌طوری که محصولات را با گارانتی معتبر به فروش می‌رساند. شرکت مایکروسافت چندین بار طراحی و سخت‌افزار ایکس باکس 360 را تغییر داد. در نهایت این کنسول با لوازم جانبی کنسول بازی مانند کنترل‌کننده بی‎سیم، هدست و Kinect ساخته شد.

خرید کنسول بازی

قیمت ایکس باکس 360

قیمت ایکس باکس 360 با توجه به نسل، نوع طراحی، توسعه سرویس xbox Live و مسائلی از این قبیل متغیر است. هر چقدر آپشن‌ها و طراحی بروزتر باشد و تجهیزات مناسب‌تری در کنار آن قرار گرفته باشد اصولا قیمت بالاتری دارد.

کنسول بازی ایکس باکس سری اس

ایکس باکس سری اس ، یکی از دو کنسول نسل جدیدی است که توسط مایکروسافت تولید شده است. اگر بخواهیم به‌طور مختصر تفاوت میان کنسول بازی ایکس باکس سری اس با سری ایکس را بیان کنیم باید بگوییم ابعاد کوچک‌تری داشته و قیمت پایین‌تری نیز دارد. این کنسول دارای قدرتی بالا برای اجرای بازی‌های گیمینگ است. ایکس باکس سری اس، فاقد درایو نوری است. بنابراین لازم است نسخه دیجیتالی بازی‌ها را خریداری کنید. از این رو می‌توان نتیجه گرفت گزینه خوبی برای افرادی که با سری ایکس بازی کرده‌اند و نسخه فیزیکی آن را دارند نباشد. اما اگر با نسل ایکس بازی نکرده‌اید، می‌توانید بدون نگرانی کنسول بازی ایکس باکس سری اس را خریداری کنید. این کنسول از ابعاد بزرگی برخوردار نیست. بنابراین فضای زیادی را اشغال نمی‌کند.

ایکس باکس وان

ایکس باکس وان، در سال 2013 توسط مایکروسافت معرفی شد. در واقع در ساختار این ایکس باکس، تمرکز روی سیستم Kinect بود. اگر بخواهیم مشخصات فنی این کنسول بازی را به طور مختصر بیان کنیم باید بگوییم این کنسول دارای ماژول چهار هسته 1.75 گیگاهرتزی است. همچنین برخورداری از پردازنده Jaguar AMD، کارت گرافیک AMF Radeon HD 7000 و وضوح تصویر 4K از جمله مشخصات دیگر این کنسول است.

قیمت ایکس باکس

قیمت ایکس باکس در قدم اول بر اساس سری و نوع آن تعیین می‌شود. به‌طور کلی قیمت کنسول‌های بازی توسط سه کمپانی سونی، مایکروسافت و نینتندو بر اساس مشخصات فنی، قابلیت‌ها، نوع آن و… تعیین می‌گردد. قیمت انواع کنسول بازی و ایکس باکس را می‌توانید در سایت بانی نو مشاهده کنید.

انواع پلی استیشن

یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای بازی در دنیای گیمینگ پلی استیشن است. این محصول از کمپانی سونی روز به روز در حال ارتقای محصولات و کنسول‌های بازی خود بوده و قابلیت‌های جدید و شگفت‌انگیزی را در کنسول اجرا می‌کند. در حال حاضر جدیدترین نوع از انواع پلی استیشن شامل کنسول بازی PS5 و PS4 است. در ادامه این دو نوع را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

خرید کنسول بازی

کنسول بازی PS4

کنسول بازی PS4 یا Play Station 4 از جمله نسل‌های نسبتا جدید و محبوب از انواع کنسول‌های بازی سونی است. این کنسول از مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای برخوردار است:

  • پردازنده قوی چهار هسته‌ای AMD
  • کارت گرافیکی AMD Radeon
  • پشتیبانی از بازی‌های فیزیکی و دیجیتال
  • پشتیبانی از HDR و 4K
  • پشتیبانی از سرویس‌های استریمینگ

کنسول بازی PS5

کنسول بازی PS5 جدیدترین نسل کنسول‌های کمپانی سونی است. Play Station 5  دارای مشخصات فنی و قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است که در ادامه به‌صورت مختصر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • برخورداری از سخت‌افزار پیشرفته و قدرت‌مند با پردازنده چهارده هسته‌ای AMD Ryzen Zen 2
  • دارای دسته بازی DualSence
  • پشتیبانی کامل از بازی‌های فیزیکی و دیجیتال
  • دارای کارت گرافیک AMD Rade3on RDNA 2
  • دارای تکنولوژی نوآورانه مانند تکان‌های هاپتیک و کنترلرهای متحرک

کنسول بازی نینتندو

برند نینتندو در کنار برندهای سونی و مایکروسافت، برندی قوی در خصوص تولید انواع کنسول بازی است. انواع محصولات این برند شامل کنسول بازی و دسته بازی است. از جمله رایج‌ترین کنسول‌های بازی این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نینتندو انترتینمنت سیستم (Nintendo Entertainment System – NES)
  • سوپر نینتندو انترتینمنت سیستم (Super Nintendo Entertainment System – SNES)
  • نینتندو ۶۴ (Nintendo 64)
  • نینتندو گیم‌کیوب (Nintendo GameCube)
  • نینتندو وی (Nintendo Wii)
  • نینتندو وی یو (Nintendo Wii U)
  • نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

قیمت انواع کنسول بازی

اگر قصد خرید کنسول بازی مایکروسافت و نیتیندو و انواع پلی استیشن را دارید، قبل از خرید می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانی نو، قیمت روز کنسول بازی را مشاهده نمایید.

خرید انواع کنسول بازی

بانی نو، مرکزی معتبر در حوزه فروش انواع قطعات داخلی کیس، کامپیوتر، لپ تاپ، کیس‌های اسمبل شده و کنسول بازی است. اگر در خصوص خرید انواع کنسول بازی نمی‌دانید کدام یک مناسب شماست در وهله اول به صفحه خرید کنسول بازی در سایت baninopc.com مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره 43000017-021 داخلی 2 مشاوره رایگان دریافت کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*