نسخه اندرویدی اپلیکیشن ChatGPT

نسخه اندرویدی اپلیکیشن ChatGPT رسما منتشر شد؛ هوش مصنوعی همیشه در جیب شما!

نسخه اندرویدی اپلیکیشن ChatGPT در فروشگاه گوگلی پلی رویت شد. با این نرم‌افزار دیگر نیازی به استفاده از نسخه مبتنی بر وب نیست.

در اوایل سال جاری، اپلیکیشن iOS چت جی پی تی انتشار یافت و با استقبال کاربران علاقه‌مند به هوش مصنوعی آیفون روبرو شد. اکنون پس از گذشت چند ماه، نسخه اندرویدی اپلیکیشن ChatGPT نیز سر از فروشگاه گوگل پلی درآورده است. البته فعلا امکان استفاده از این اپ وجود ندارد.

نسخه اندرویدی اپلیکیشن ChatGPT در گوگل پلی فهرست شد

نسخه اندرویدی اپلیکیشن ChatGPT

نسخه اندرویدی این چت‌بات هم‌اکنون در فروشگاه گوگل پلی فهرست شده، اما در حال حاضر فعال نیست و احتمالا طی روزهای آینده در دسترس قرار خواهد گرفت. توسعه‌دهندگان هم‌چنین با انتشار چند اسکرین شات، چشم‌اندازی کلی از محیط نرم‌افزاری این برنامه را ارائه داده‌اند.

به‌نظر می‌رسد رابط کاربری این اپلیکیشن نیز مانند نسخه iOS خواهد بود که محیط یکپارچه آن برای کاربران هر دو سیستم‌عامل یک مزیت بزرگ به‌شمار می‌رود. نسخه اندرویدی اپلیکیشن چت GPT طی چند روز آینده از طریق فروشگاه پلی استور قابل دریافت خواهد بود. با انتشار نسخه اندرویدی چت جی پی تی، دیگر لازم نیست به نسخه مبتنی بر مرورگر برنامه تکیه کنید، اما برای استفاده از آن هم‌چنان به اتصال اینترنتی فعال نیاز خواهید داشت.