تماشا کنید: تایم لپس زیبایی که شما را مجذوب خود خواهد کرد

همیشه مناطق دست نخورده از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار هستند زیرا تازگی خاصی داشته و تماشای آن‌ها برای لحظاتی شما را از غوغای شهر دور می‌‌کند. ما نیز تصمیم گرفتیم ویدیوی تایم لپس زیبایی را برای شما آماده کنیم تا از دیدن آن لذت ببرید. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

اصولا یک مکان در روز و شب دارای مناظر متفاوتی‌ست و مشاهده‌ی آن مناظر در تایم لپسی که به ما تابش خورشید و درخشیدن ستارگان را نشان دهد نیز از زیبایی و جذاب خاصی برخوردار خواهد بود. زیرا ویدیوی تایم لپس می‌تواند آن مکان را در حالت‌های مختلف به ما نشان دهد.

فیلمبرداری جولیان ترایبا نیز با ضبط چندین فیلم از تایم لپس‌های یک مکان و ادغام آن‌ها توانسته یک دنیای جدید را خلق کند. تماشای این ویدیو مانند حل یک معمای پازل با روش‌های متفاوت است و می‌تواند زیبایی‌های یک مکان دست نخورده را در حالات مختلف شب و روز به ما نشان دهد.

جولیان ترایبا در مورد این ویدیو نوشته:

در می سال ۲۰۱۵ من به همراه مایکل ساتون و دوستم گریس به آمریکای جنوب غربی سفر کردیم تا فیلمی تهیه کنیم. در طول این سه هفته، ما نزدیک به سه هزار مایل رانندگی کردیم و از ایالت‌های یوتا، آریزونا، نوادا و کالیفورنیا گذشتیم تا بتوانیم مناطق بی‌نظیری را مشاهده و همچنین فیلمبرداری کنیم. بعضی وقت‌ها شب‌ها نیز بیدار می‌ماندیم اما درنهایت ارزشش را داشت. هر شب ما طلوغ خورشید را فیلمبرداری می‌کردیم و وقتی شب می‌شد ما به دنبال جایی می‌گشتیم تا بتوان از ستاره ها فیلمبرداری کرده و چند ساعتی نیز بخوابیم. البته چند تجربه‌ی جالب نیز داشتیم مانند وقتی که عقرب به مایکل نیش زد و یا در منطقه ای دور افتاده لاستیک ماشینمان پنچر شد. همچنین طوفان  و کولاک برفی و سرمای شدید نیز مانع کار ما نشد. با این حال توانستیم تهیه‌ی فیلم‌ را تمام کرده و به سلامت به خانه برسیم و خاطرات زیبایی از این سفر داشته باشیم.

از تماشای ویدیو لذت ببرید:

منبع: gizmodo

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*