گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک سامسونگ معرفی شدند

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۶ – Galaxy Watch6 در دو نسخه معمولی و کلاسیک با کلی امکانات سلامت و تناسب اندام و قیمت مشخص معرفی شدند.

نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ با هدف کمک به سلامت و تندرستی و در عین حال مخصوص شیک پوشان و افراد خوش استایل معرفی شدند. سامسونگ با این دو ساعت که گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک، سلایق مختلفی را در نظر گرفته است. شما به یک ساعت کلاسیک احتیاج دارید یا اسپورت؟ یکی از این دو قطعا با سلیقه شما سازگار است.

ساعت‌های سری گلکسی واچ ۶ چه برای ارائه دارند؟

گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

خانواده گلکسی Watch6 پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود داشته‌اند. شاید مهم‌ترین ویژگی آن‌ها، یک قاب چرخشی باشد که می‌تواند در هر زمانی مورد استفاده قرار بگیرد. اما این ساعت‌های جدید از نظر ابعاد نیز کوچک‌تر از نسل قبلی شده‌اند و در دو نسخه ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری عرضه خواهند شد. با این حال به‌لطف حاشیه‌های باریک‌تر دور صفحه، سامسونگ توانسته نمایشگر این دو نسخه را تا ۱.۵ و ۱.۳ اینچ بزرگ‌تر کند. این نمایشگر از نوع Super AMOLED بوده و یک محافظ یاقوت کریستالی نیز روی آن‌ها کشیده شده است. ضمنا تا یادمان نرفته باید بگوییم که اگر نسخه کلاسیک را با یک فریم چرخشی انتخاب کنید، ابعاد ساعت ۴۷ و ۴۳ میلی‌متر خواهد بود.

در قلب تپنده خانواده گلکسی واچ ۶ سامسونگ، تراشه جدید Exynos W930 آرمیده که از پردازنده دو هسته‌ای با سرعت کلاک ۱.۴ گیگاهرتزی بهره می‌برد. یک رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما بزرگ‌ترین تغییر در بخش نرم افزاری این ساعت اتفاق افتاده است. به‌‌لطف یک سنسور دماسنج پوست و نمایشگر ضربان قلب، این گجت‌های پوشیدنی می‌توانند نگاه عمیق‌تری به خواب شما داشته باشند.

گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

خواب خوب، لازمه شروع یک روز موفق و پرانرژی است. سامسونگ هم این موضوع را به‌خوبی درک کرده و به‌همین خاطر می‌خواهد با ساعت‌های هوشمند جدید خودش به کاربران کمک کند تا خوابشان را زیر نظر بگیرند و بتوانند با ایجاد عادات خواب مناسب، سبک زندگی‌شان را اصلاح کنند. وقتی صبح از خواب بیدار شوید، پیام‌هایی را روی نمایشگر ساعت خود دریافت خواهید کرد که می‌تواند وضعیت خواب شما در طول شب را ارائه کند. یک مربی خواب نیز در اینجا هست تا دستورالعمل‌هایی برای خواب بهتر را در اختیارتان بگذارد.

سامسونگ همچنین طیف وسیعی از امکانات سلامت مثل نوار ECG، هشدار افزایش ضربان قلب، فشار خون، تشخیص سقوط و همینطور پیگیری دوران قاعدگی بانوان را هم در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

تناسب اندام، بخش دیگری از ویژگی‌های مهم این ساعت را در بر می‌گیرد. Galaxy Watch6 می‌تواند از متابولیسم بدن تا تراکم ماهیچه‌های بدن شما را اندازه‌گیری کرده و با دقت تمام، تمرینات ورزشی حرفه‌ای را برای شما در نظر بگیرد. در نهایت نیز می‌تواند اطلاعاتی از نوع ورزش و اثرات آن روی بدنتان را در اختیارتان بگذارد.

این ساعت‌ها از Samsung Wallet برای پرداخت الکترونیکی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند با اتصال به گوشی شما، نقش دکمه شاتر دوربین را ایفا کنند. علاوه بر این اگر گوشی‌تان را گم کردید، می‌توانید از طریق نقشه روی ساعت آن را پیدا کنید. و با توجه به اینکه سامسونگ از سیستم عامل WearOS for Samsung روی ساعت‌های جدیدش استفاده کرده، آن‌ها به‌طور کامل با اپلیکیشن‌های گوگل و سایر برنامه‌های متفرقه سازگاری دارند.

قیمت ساعت‌های هوشمند سری Galaxy Watch6

گلکسی واچ ۶ و واچ ۶ کلاسیک سامسونگ

گلکسی واچ ۶ در رنگ‌های گرافیتی (۴۴ و ۴۰ میلی‌متری)، نقره‌ای (۴۴ میلی‌متری) و طلایی (۴۰ میلی‌متری) عرضه می‌شود. قیمت آن هم از ۲۹۹ دلار آغاز خواهد شد. نسخه کلاسیک آن را هم می‌توانید در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با شروع قیمت ۳۹۹ دلاری تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*