بررسی گلکسی زد فلیپ و زد فولد ۵

بررسی اولیه ویدیویی گلکسی زد فولد ۵ / زد فلیپ 5؛ پادشاهان جدید گوشی‌های تاشو

در اینجا بررسی اولیه ویدیویی گلکسی زد فولد 5 سامسونگ – Samsung Galaxy Z Fold 5، پادشاه جدید گوشی‌های تاشو جهان را ببینید.

رویداد آنپکد سامسونگ که دیروز برگزار شد پر از محصولات جذابی بود که در گجت نیوز به معرفی آن‌ها پرداختیم. مانند هر سال، گوشی‌های تاشو سامسونگ بیشترین توجه را به خود جلب کردند. گلکسی زد فولد و زد فلیپ ۵، با پردازنده‌هایی قدرتمند، نمایشگرهایی که نسبت به نسل قبل شفاف‌تر شده‌اند و ویژگی‌هایی که آن‌ها را به گوشی‌هایی جان‌سخت‌تر تبدیل می‌کنند، نشان دادند کره‌ای‌ها حالا پس از چند سال در تولید گوشی‌های تاشو به بلوغ رسیده‌اند و می‌توانند گوشی‌های تاشویی را بسازند که اکثر کاربران می‌توانند بدون نگرانی از خراب شدن از آن‌ها استفاده کنند.

ویدیو بررسی اولیه گوشی های گلکسی زد فولد و زد فلیپ 5

با این که این دو مدل از نظر ویژگی‌های فنی و قابلیت‌های کلی پیشرفت بسیار خوبی را نسبت به نسل گذشته داشتند و می‌توانند برای کاربران بیشتری کاربردی به نظر برسند اما همچنان قیمت این دو گوشی به شدت بالا است. چندی پیش سامسونگ اعلام کرده بود که می‌خواهد گوشی‌های تاشو را در بازه‌های قیمتی مختلف روانه بازار کند اما در هنوز این اتفاق نیفتاده است.

اگر از قیمت بالای این دو مدل بگذریم، می‌بینیم سامسونگ با وجود بالا نبردن قیمت توانسته ویژگی‌های جذابی را به این دو گوشی اضافه کند. مکانیزیم تاشو این دو مدل حالا پیشرفته‌تر شده و می‌تواند بیشتر دوام بیاورد. در گلکسی زد فولد ۵ صفحه نمایش دوم اندازه بزرگ‌تری در مقایسه با نسل قبل دارد و حالا کاربران می‌توانند تسک‌های بیشتری را روی این نمایشگر انجام دهند.

در کنار این موارد، تراشه مورد استفاده قرار گرفته در این دو مدل یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ (نسخه مخصوص سامسونگ) می‌تواند بهترین عملکرد را در این مدل‌ها ضمانت کند. هر چند دوربین این دو مدل در مقایسه با تاشوهای سال گذشته سامسونگ تغییر فوق‌العاده‌ای نداشته اما همچنان می‌تواند تمام کاربران را راضی نگه دارد.

در هر حال سامسونگ امسال با معرفی این دو گوشی، نشان داد که در تولید گوشی‌های تاشو به ثبات رسیده و می‌خواهد همچنان تاج و تخت خود را در بازار این گوشی‌ها حفظ کند. نظر شما درباره این دو پرچمدار تاشو چیست؟ آیا به خرید این نوع گوشی‌ها فکر می‌کنید؟ در بخش نظرات با خانواده بزرگ گجت نیوز همراه شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*