افزایش قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس

اپل باز هم آیفون را گران می‌کند؛ آیفون 15 پرو و پرو مکس افزایش قیمت خواهند داشت

امسال شاهد افزایش قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس خواهیم بود و کمپانی اپل درآمد هنگفتی را از فروش این محصولات به جیب خواهد زد.

پیش‌از این شایعاتی از تصمیم اپل مبنی بر افزایش قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس به گوش رسیده بود و انتظار این را داشتیم که این سری از محصولات اپل رکورد گرانترین گوشی‌ هوشمند را بشکند. اما آخرین گزارشی که به دست ما رسیده رقم ماورای انتظاری را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد این بار خرید گوشی‌های آیفون کار هر کسی نخواهد بود.

قیمت آیفون 15 و 15 پلاس یکسان خواهد بود، اما مدل پرو ممکن است 100 دلار افزایش قیمت داشته باشد و آیفون 15 پرو مکس نیز 100 دلار یا حتی 200 دلار گران‌تر از نسخه‌ی پرو فروخته خواهد شد. بنابراین هنگام عرضه شاهد تفاوت قیمت زیادی میان مدل‌های مختلف آیفون ۱۵ خواهیم بود.

افزایش قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس

افزایش قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس با منطق داخلی اپل همراه است که این سری آینده همان تقاضای سری 14 فعلی را خواهد داشت. بنابراین اپل شرط می‌بندد که مردم در سال 2023، 85 میلیون آیفون 15 را خریداری کنند که اکثریت آن‌ها آیفون 15 پرو و پرو مکس هستند.

از آنجایی که قیمت آیفون 14 پرو از 1000 دلار و آیفون 14 پرو مکس از 1100 دلار آغاز خواهند شد، می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت مدل‌های پرو و اولترا سری آیفون 15، در نسخه‌های پایه 1100 و 1300 دلار باشد.

این افزایش قیمت پیش بینی شده برای خریداران ایالات متحده است. افزایش قیمت آیفون 15 پرو و پرو مکس در اروپا و هند که آیفون همیشه گران‌تر است، قابل توجه‌تر خواهد بود. آیفون 14 پرو در اروپا 300 یورو گرانتر از ایالات متحده است و سری پرو مکس 350 یورو قیمت بیشتری دارد.

تحلیلگران معتقدند که اپل قصد دارد با افزایش قیمت چشمگیر مدل‌های پرو تقاضای موجود برای نسخه‌های غیر پرو را تقویت کند. این افزایش قیمت می‌تواند محصولات اپل را به قلمروی چشم‌گیر سوق دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*