پوکو پادز

پوکو پادز (Poco Pods) ایرباد ارزان قیمت و جذاب پوکو معرفی شد

ایربادز پوکو پادز – Poco Pods با قیمت اقتصادی، عمر 30 ساعته باتری، درایور 12 میلی‌متری و قابلیت جفت شدن سریع در هند رونمایی شد.

شیائومی از هندزفری بلوتوث پوکو پادز در هند رونمایی کرد. ایرباد Poco Buds گزینه‌ای مقرون به‌صرفه با درایورهای 12 میلی‌متری است که از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند.

این ایرباد دارای اتصال بلوتوث 5.3 است که از قابلیت جفت شدن سریع گوگل پشتیبانی می‌کند و نرخ تاخیر آن تنها 60 میلی ثانیه اعلام شده است. پوکو پادز هم‌چنین به قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) مجهز شده و از کدک صوتی SBC پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر موارد فوق، هندزفری بلوتوث Poco Buds از کنترل‌های لمسی پشتیبانی می‌کند که کاربران از این طریق می‌توانند تنها با دو بار ضربه زدن روی ایرباد، تماس‌های خود را مدیریت کرده و پخش موسیقی را برقرار یا متوقف کنند. هم‌چنین با سه بار ضربه نیز می‌توانید تماس‌ها را رد یا پایان داده و به آهنگ بعدی بروید.

پوکو پادز

POCO Pods دارای گواهی IPX4 است که آن را در برابر پاشش آب مقاوم کرده و برای فعالیت‌های مختلف در فضای باز نیز مناسب است. این ایربادز همچنین دارای یک باتری 34 میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ قادر به پخش مستمر 5 ساعت محتوای صوتی است. باتری 440 میلی‌آمپر ساعتی کیس این ایربادز نیز 30 ساعت شارژ بیشتر را ارائه می‌دهد. علاوه‌بر این، به‌لطف ویژگی شارژ سریع، امکان پخش موسیقی 90 دقیقه‌ای، تنها با 10 دقیقه شارژ وجود دارد.

این ایربادز اقتصادی در بازار هند با برچسب قیمت 1199 روپیه (15 دلار) عرضه می‌شود. پوکو پادز به‌طور انحصاری برای خرید از طریق Flipkart در دسترس خواهد بود. مشتریان علاقه‌مند مقیم هند نیز می‌توانند از تاریخ 29 تیرماه نسبت به خرید این گجت خوش قیمت اقدام کنند.