کارگاه توسعه رهبری با هوش مصنوعی

کارگاه توسعه رهبری با هوش مصنوعی در آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود

آکادمی ایرانسل، کارگاه توسعه رهبری با هوش مصنوعی با رویکرد رهبری سازمانی از دریچه هوش مصنوعی را در روز 14 مردادماه برگزار می‌کند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، یک کارگاه یک روزه با محوریت توسعه رهبری با هوش مصنوعی را برگزار می‌کند. این کارگاه با هدف استراتژیک گذار از اپراتور ارتباطی یا Telco به شرکت فناوری یا Techno با حضور تیم رهبری ایرانسل و تیم‌های رهبری سازمان‌های بزرگ دیگر برگزار خواهد شد و پروفسور جولیور توسکانی، متخصص هوش مصنوعی و رهبری استراتژیک نیز ارائه‌ای در آن خواهد داشت.

جزئیات برگزاری کارگاه توسعه رهبری با هوش مصنوعی

آکادمی ایرانسل‌، این کارگاه را در روز 14 مرداد 1402 در محل آکادمی ایرانسل واقع در ایستگاه نوآوری شریف برگزار می‌کند و رهبران حاضر از ایرانسل به‌عنوان یک شرکت پیشرو در تحقق تحول دیجیتال و همچنین رهبران سازمان‌های دیگر در کنار پروفسور جولیور توسکانی به شناسایی و پیاده‌سازی فرایندهای حیاتی لازم به‌منظور استفاده موفقیت‌آمیز از هوش مصنوعی در تیم‌ها، توسعه تفکر استراتژیک و درک دامنه کار با هوش مصنوعی در زمینه تخصصی خود (فراتر از یادگیری ساده ابزارها برای تدوین یک برنامه عملیاتی) می‌پردازند.

پروفسور جولیا توسکانی، مدرک دکترای مدیریت را از دانشگاه استکهلم سوئد دریافت کرده و مدرس دانشگاه MIT آمریکا، مدرس دانشگاه ESADE بارسلون، متخصص هوش مصنوعی و رهبری استراتژیک و مدرس مدرسه کسب‌وکار Pascifico در دبی است. وی به‌منظور تحقق اهداف مبتنی بر هوش مصنوعی به سازمان‌ها و شرکت‌ها مشاوره می‌دهد.

این کارگاه برای تمام رهبران در هر سطح و عملکردی و در تمام بخش‌ها و صنایع طراحی شده و برای عضویت در این کارگاه به تجربه قبلی با ابزارهای هوش مصنوعی نیازی نخواهد بود. نوآوری، پیشرو بودن در عصر دیجیتال، توسعه یک استراتژی هوش مصنوعی، تحول از Telco به Techno و تحول دیجیتال در ارتباطات، سرفصل‌های کارگاه توسعه رهبری با هوش مصنوعی به‌شمار می‌روند.

آکادمی ایرانسل از تمامی صاحبان کسب‌وکارها و مدیران تاثیرگذار سازمان‌ها و شرکت‌ها دعوت کرده است تا به‌منظور توانمندسازی و شبکه‌سازی در این کارگاه تخصصی شرکت کنند. به این منظور می‌توانید از طریق این لینک، مراحل ثبت نام را انجام دهید.

گفتنی است مجموعه ایرانسل لبز از سال 1398 به‌منظور تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناوری‌محور تاسیس شده است. ماموریت این مجموعه، انجام فعالیت‌های تحقیق و توسعه، نوآوری و تجاری‌سازی در زمینه شبکه ارتباطات و فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای پیرامونی با کمک مراکز علمی و پژوهشی داخل و خارج از کشور از جمله دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور و با هدف تامین نیازمندی‌های بازار آی سی تی کشور است.

پیشگام بودن در توسعه منابع انسانی و زیرساخت‌های تحقیقاتی اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستیابی به جایگاه بهترین شرکت ملی در زمینه خلق محصولات و خدمات این حوزه، چشم‌انداز مجموعه ایرانسل لبز محسوب می‌شود. از جمله بخش‌های اصلی این مجموعه می‌توان به بخش تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل اشاره کرد. ایرانسل به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات 5G در ایران و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در کشورمان، با راه‌اندازی مجموعه ایرانسل لبز به‌دنبال حرکت در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده‌ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال بوده تا به این ترتیب بتواند با بهره گرفتن از فناوری‌های برتر در حوزه‌های گوناگون، اقدام به خلق ارزش کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*