تصاویر رسمی از گوشی پوکو M6 پرو شیائومی

اولین تصاویر رسمی از گوشی پوکو M6 پرو شیائومی منتشر شد

در فاصله چند روز مانده به رونمایی از گوشی پوکو M6 پرو شیائومی، رندرهای رسمی این موبایل اقتصادی و جذاب منتشر شد که طراحی آن را فاش می‌کند.

شیائومی شنبه پیش رو، ۱۳ مرداد ماه طی رویدادی در هند از گوشی پوکو M6 پرو خود رونمایی خواهد کرد. حالا در فاصله چند روز تا این رونمایی رسمی، رندرهای رسمی این محصول میان‌رده آن را در دو رنگ سبز و مشکی به‌نمایش می‌گذارد. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی در واقع همان نسخه بازسازی شده ردمی ۱۲ 5G است که چند روز پیش رونمایی شد. این دو در چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و یک نمایشگر ۶.۸ اینچی LCD (وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی) با یکدیگر مشترک هستند.

آنچه باعث تشخیص دو گوشی شیائومی از یکدیگر می‌شود، یک پنل مشکی در پشت دوربین‌های پوکو ام ۶ پرو است. این دیوایس نیز از سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو برخوردار خواهد بود.

به‌جز این شما می‌توانید انتظار حضور یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و فرستنده مادون قرمز در بالای دستگاه و یک اسپیکر به‌همراه پورت USB-C را در پایین قاب داشته باشید. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار مشخص نیست.