اپلیکیشن فلای تودی

معرفی و نصب اپلیکیشن فلای تودی

اگر نگاهی به گوشی هوشمند خود بیندازید، احتمالا تعداد زیادی اپلیکیشن را مشاهده خواهید کرد که هر یک برای منظوری مورد استفاده قرار می‌گیرند، از پیام رسان‌ها گرفته تا اپلیکیشن بانک یا بازی و…. اما اپلیکیشن سفر چطور؟

اگر از افرادی هستید که اگر مدام هم نه ولی گهگاهی سفر می‌کنید و نیاز دارید بلیط خریداری کنید یا هتل رزرو کنید، احتمالا به یک اپلیکیشن نیاز پیدا می‌کنید که نیازهای شما را در سریع‌ترین زمان و با چند کلیک رفع کند. اپلیکیشن فلای تودی دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. یک اپلیکیشن متعلق به شرکتی معتبر که بعد از سال‌ها فعالیت رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کرده است.

اپلیکیشن فلای تودی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

اگر با وب‌سایت فلای تودی آشنایی داشته باشید، احتمالا می‌دانید که این پلتفرم بیشترین ایرلاین و هتل در سرتاسر دنیا را پوشش می‌دهد. همین امر سبب شده تا بلیط هواپیما و رزرو هتل را برای هر مقصدی که جستجو کنید، گزینه‌های متعددی در دسترس شما قرار گیرد. علاوه بر پوشش حداکثری، قیمت‌های مقرون به صرفه نیز سبب شده است تا این پلتفرم طرفداران بیشتری نسبت به سایر رقبا داشته باشد.

در اپلیکیشن فلای تودی نیز شما قادر هستید همان خدمات ارائه شده در وب‌سایت را دریافت کنید. امکان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در سریعترین زمان، ارزان‌ترین قیمت و پشتیبانی 24 ساعته در اپلیکیشن فراهم شده است. ضمن اینکه کاربری ساده این اپلیکیشن فرآیند خرید را آسان‌تر کرده است.

البته لازم به ذکر است که در آپدیت جدید این اپلیکیشن خدمات بیشتری اضافه شده است که عبارتند از بلیط قطار و محصول جدید “کی کجا”. بلیط قطار را همچون بلیط هواپیما برای مقصد و تاریخی که موردنظر دارید، با بهترین قیمت در این اپلیکیشن خریداری کرده و دریافت کنید.

کی کجا

محصول جدید فلای تودی همان چیزی است که گردشگران ماجراجو می‌خواهند. جایی برای اطلاع یافتن از ارزانترین سفرها، چه داخلی و چه خارجی، به هر مقصدی در دنیا که باشد. وقتی وارد اپلیکیشن فلای تودی می‌شوید، احتمالا نام کی کجا نظر شما را جلب خواهد کرد. وارد صفحه کی کجا شوید و ببینید از مبدا شهری که هستید به کدام شهرهای ایران و جهان می‌توانید سفر ارزان داشته باشید.

فلای تودی

مزایای استفاده از اپلیکیشن فلای تودی

اپلیکیشن فلای تودی در نسخه جدید، مزایا و امکانات متعددی دارد که در ادامه به تعدادی از آنها به اختصار اشاره خواهیم کرد:

  • طراحی جذاب
  • کاربری آسان
  • سرعت در نمایش نتایج
  • امکان مشاهده سوابق سفر
  • استفاده از ابزارهایی برای پیدا کردن ارزان‌ترین گزینه‌ها (تقویم قیمتی و نمودار قیمتی)
  • امکان اطلاع از آخرین تغییرات قیمت‌ها
  • امکان رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما و قطار به صورت همزمان
  • امکان خرید اینترنتی با کارت‌های عضو شتاب
  • استرداد آنلاین
  • دریافت بلیط و واچر هتل به صورت آنی از طریق پیامک و ایمیل
  • پشتیبانی 24 ساعته

چطور می‌توان اپلیکیشن فلای تودی را دریافت کرد؟

چنانچه قصد داشته باشید این اپلیکیشن مفید و کاربردی را در کنار سایر اپلیکیشن‌ها در گوشی هوشمند خود داشته باشید، کافی است به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید و بر روی لینک دریافت اپلیکیشن کلیک کنید. علاوه بر این، از طریق برنامه‌هایی چون بازار و مایکت هم قادر خواهید بود این نرم افزار را دریافت و نصب کنید.

خوشبختانه نصب اپلیکیشن فلای تودی مراحل پیچیده‌ای ندارد و هر کسی می‌تواند آن را نصب و استفاده کند. پس از اتمام مراحل نصب، شما قادر خواهید بود از این اپلیکیشن استفاده کنید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که چنانچه پیشتر در وب‌سایت فلای تودی حساب کاربری نداشته‌اید، باید ابتدا یک حساب کاربری برای خود بسازید. البته در اپلیکیشن فلای تودی مراحل ساخت حساب کاربری بسیار ساده است، با این حال در قسمت راهنمای سفر، کلیه اطلاعاتی که برای ساخت حساب کاربری و خرید نیاز دارید، ارائه شده است.

فلای تودی

فلای تودی برای تجربه سفری ارزان و راحت

فلای تودی با پوشش یک و نیم میلیون هتل و بیش از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی یکی از جامع‌ترین و معتبرترین آژانس‌های گردشگری در کشورمان است. این پلتفرم به‌طور مداوم در حال گسترش محصولات و خدمات خود در صنعت گردشگری است و می‌کوشد این خدمات و محصولات را به شکلی پیشرفته و به‌روز ارائه دهد.

اپلیکیشن فلای تودی نمودی از ارائه محصولات سفر به شیوه‌ای مدرن و امروزی است که در دنیای دیجیتال امروزی انتظار می‌رود. در این اپلیکیشن سعی شده تا نیازها و انتظارات کاربران به بهترین شکل برطرف شود. اطلاعات لازم به کاربر به‌طور کامل و دقیق ارائه شود و شیوه خرید برای او به آسان‌ترین شکل ممکن باشد.

پشتیبانی 24 ساعته که این پلتفرم ارائه می‌دهد کمک می‌کند تا گردشگر در تمامی روزهای هفته حتی در ایام تعطیلات بتواند سوال یا مشکل خود را در اسرع وقت برطرف کند.

پیشنهاد می‌کنیم همین الان اپلیکیشن فلای تودی را نصب کنید، با خدمات آن آشنا شوید و یک سفر ارزان با فلای تودی تجربه کنید.

دانلود اپلیکیشن فلای تودی

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*