گلکسی اس ۷ اج با قابلیت های جدید نمایشگر خمیده رسما تایید شد

تاکنون تنها حدس و گمان‌هایی مبنی بر معرفی گوشی گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) توسط سامسونگ وجود داشت که دارای یک صفحه‌ی با لبه‌های منحنی مانند گلکسی S6 Edge و S6 Edge Plus خواهد بود. اما به تازگی خبری منتشر شده که سامسونگ نه تنها وجود این گوشی را تایید کرده بلکه چند قابلیت جدید صفحه‌ی اج این گوشی را نیز معرفی کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در شایعات گذشته آمده بود که گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) دارای سخت افزار مشابهی با گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) خواهد بود، البته با این تفاوت که از باتری بزرگ‌تر ۳,۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، و صفحه‌ی ۵.۵ اینچی بهره می‌برد و این در حالی است که باتری گلکسی S7 تنها ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بوده و صفحه‌ی آن نیز ۵.۱ اینچ است.

به تازگی سامسونگ گوشی گلکسی S7 Edge را در وب سایت خود لیست کرده تا به طور رسمی وجود داشتن این گوشی را تایید کند. این لیست رد قسمت توسعه‌ی صفحه‌ی موبایل سامسونگ قرار دارد، جایی که به توسعه دهندگان نشان داده می‌شود که چطور باید از Look SDK برای ساخت اپلیکیشن استفاده کنند تا بتوانند از قابلیت‌های منحصر به فردی مانند صفحه‌ی اج و S Pen در برنامه‌های خود به کار ببرند.

در این مکان، سامسونگ در مورد قابلیت‌های صفحه‌ی اج صحبت می‌کند؛ مانند مد تایپ باریک که Edge Single نیز نامیده می‌شود. با استفاده از این قابلیت وقتی تب کناری را بکشید اطلاعات بیشتری برای شما نمایش داده می‌شود. جالب است بدانید که در مورد قابلیت‌های جدید نام گوشی گلکسی S7 Edge نیز موجود است که قرار است از این قابلیت پشتیبانی کند. در نوشته نام گوشی به حالت Galaxy S7 Edge M OS زده شده که احتمالا منظور سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمیلو است. با این حساب با عرضه‌ی این بروزرسانی که در حال حاضر در نسخه‌ی بتا به سر می‌برد مدل‌های قبلی S6 Edge و S6 Edge Plus به این قابلیت‌ها مجهز شده و پرچم‌دار جدید نیز که قرار است با سیستم عامل اندورید مارشمیلو عرضه شود از قبل این قابلیت‌ها را خواهد داشت.

قابلیت Edge Single Plus را می‌توان به سه روش متمایز استفاده کرد که در تصاویر پایین خواهید دید: قابلیت دسترسی سریع، نمایش سریع، و کنترل سریع. در شایعه‌ی جدیدی نیز گفته شده بود که گوشی گلکسی S7 Edge اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های جدیدی خواهد داشت که در صفحه‌ی منحنی گوشه‌ها نمایش داده خواهند شد. البته هنوز مشخص نشده که این اپلیکیشن‌ها و قابلیت‌های جدید، چه خواهند بود با این حال باید صبر کرد و دید که سامسونگ چه سورپرایزهایی را برای ما آماده کرده است.

منبع: Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*