حراج شماره های رند همراه اول

حراج شماره های رند همراه اول از 19 مرداد آغاز خواهد شد

حراج شماره های رند همراه اول به‌مناسبت سالروز عرضه اولین سیمکارت توسط این اپراتور از روز پنجشنبه 19 مرداد 1402 آغاز خواهد شد.

اپراتور همراه اول قصد دارد شماره های رند خود را از روز پنجشنبه 19 مرداد 1402 همزمان با سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران آغاز کند. متقاضیان با مراجعه به سامانه حراج این اپراتور می‌توانند شماره‌ها را مشاهده کرده و در حراج شرکت کنند.

آغاز حراج شماره های رند همراه اول 

شماره های رند همراه اول از طریق برگزاری حراج در سامانه rond.mci.ir به متقاضیان شماره های رند ارائه می‌شوند. متقاضیان برای شرکت در این حراج می‌بایست شرایط و ضوابط مرود به شرکت در حراج را تایید کردند و اطلاعات درخواستی و هویتی خود را به‌درستی در سامانه وارد کنند. همچنین می‌بایست رقم ودیعه که معادل 20 درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مورد نظر است را به‌شکل آنلاین واریز کنند.

برای برقراری اعتبار زمانی هر حراج نیز دو شرایط می‌بایست رعایت شود. شرط اول این‌که «زمان قانونی» به پایان برسد و این زمان برای هر حراج متغیر بوده و در زمان آغاز حراج اعلام خواهد شد. شرط دوم این‌که باید 8 ساعت از آخرین پیشنهاد قیمت روی یک شماره بگذرد؛ اگه قبل از اتمام مدت زمان حراج، یک پیشنهاد جدید اعلام شود، زمان حراج برای یک دوره 8 ساعته دیگر تمدید خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*