تغییر موقعیت مکانی گوشی

چگونه موقعیت مکانی گوشی را فقط با یک کلیک تغییر دهیم؟

اگر می‌خواهید با تغییر موقعیت مکانی موبایلتان به استفاده از اپلیکیشن‌ها و انجام بازی بپردازید، با آموزش نحوه دستکاری GPS با ما همراه باشید.

تعجبی ندارد اگر در کشورمان کسی به دنبال تغییر موقعیت مکانی موبایلش باشد. اکثر ما هر روز در حال استفاده از برنامه‌هایی برای دور زدن محدودیت‌های ایجاد شده در بستر اینترنت هستیم. اما مشکل زمانی به وجود می‌آید که برنامه‌های معمول نتوانند موقعیت مکانی ما را با شهر یا کشور دیگری تعویض کنند.

بسیاری از برنامه‌هایی که نیاز به دسترسی موقعیت مکانی دارند، به سادگی متوجه استفاده کاربر از وی پی ان می‌شوند و دسترسی کاربر را مسدود می‌کنند.  این موضوع حین اجرای بازی‌ها و وارد کردن موقعیت مکانی جعلی در بازی‌هایی مانند پوکمون‌گو به حداکثر می‌رسد و امکان اجرای بازی وجود ندارد. اینجاست که باید از برنامه‌های مخصوص این کار کمک بگیریم تا موقعیت مکانی دیوایس به درستی تغییر پیدا کند.

برنامه‌های زیادی در فروشگاه‌های نرم افزاری اندروید و آی او اس با ادعای گول زدن GPS به چشم می‌خورند اما متاسفانه اکثر آن‌ها عملکرد خوبی ندارند. در ادامه یکی از بهترین برنامه‌ها برای دستکاری کردن GPS گوشی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که بدون دردسر و تنها با یک کلیک، موقعیت مکانی شما را به شهر و کشور دلخواهتان تغییر می‌دهد.

تغییر موقعیت مکانی با MocPOGO

تغییر موقعیت مکانی گوشی

MocPOGO از جمله بهترین برنامه‌ها برای دستکاری GPS برنامه‌های مختلف و تغییر موقعیت مکانی به هر نقطه‌ای در دنیا به شمار می‌آید. این برنامه می‌تواند بین فعالیت‌های فیزیکی مانند راه رفتن، دویدن، شنا کردن، دوچرخه‌سواری و غیره تفاوت بگذارد تا بهترین عملکرد را در مواجهه با اپ‌های مختلف داشته باشد. گرچه برنامه با جدیدترین نسخه از آی او اس و اندروید سازگاری دارد اما برای کامپیوترهای شخصی طراحی شده و در صورتی که می‌خواهید از آن استفاده کنید، باید ابتدا آن را روی کامپیوترتان نصب کنید. نحوه دانلود، نصب و کار کردن با این برنامه ساده و سرراست بوده و منوهای واضح و مفیدی به دور از شلوغی دارد. با این وجود در ادامه با آموزش گام به گام استفاده از برنامه MocPOGO همراه شما خواهیم بود.

دانلود و نصب برنامه

MocPOGO

با مراجعه به وبسایت رسمی MocPOGO، جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود و نصب کنید. این برنامه برای سیستم عامل‌های ویندوز و مک بهینه شده و با هر دو سازگار است.

اتصال دیوایس

MocPOGO

اگر برای اولین بار از برنامه استفاده می‌کنید، باید حالت Developer Mode روی آیفون و USB Debugging روی اندروید فعال باشد.

نحوه فعال کردن Developer Mode در آیفون

MocPOGO

برای این کار در دیوایس‌های آی او اسی به این آدرس بروید: Settings –> Privacy & Security –> Developer Mode. با فعال کردن این گزینه، دستگاه تقاضای ریبوت خواهد کرد. پس از خاموش و روشن شدن گوشی این ویژگی فعال خواهد شد.

نحوه فعال کردن USB Debugging در اندروید

MocPOGO

  1. نوار نوتیفیکیشن‌ها را باز کنید و گزینه «Transfer files» را در حالت اتصال USB انتخاب کنید.
  2. در تنظیمات دستگاه «Build Number» را جستجو کنید و روی آن 7 بار لمس کنید تا Developer Mode فعال شود.
  3. سپس در صفحه اصلی تنظیمات بخش جدیدی به نام Developer Options نمایان می‌شود. در همین بخش USB Debugging را باید فعال کنید.
  4. با لمس گزینه USB Debugging یک پاپ‌آپ به نمایش در می‌آید. روی «Allow» تپ کنید تا فعال سازی به طور کامل انجام شود.

حالا می‌توانید آزادانه از قابلیت‌های MocPOGO استفاده کنید. این برنامه ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ادامه به برخی از آن‌ها را زیر ذره‌بین می‌بریم.

Teleport Mode

با استفاده از قابلیت تله‌پورت می‌توانید تنها در عرض چند ثانیه موقعیت مکانی خود را از A به B تغییر بدهید. برای این کار از گام‌های زیر پیروی کنید.

ابتدا روی آیکن «Teleport Mode» کلیک کنید تا موقعیت فعلی شما نمایش داده شود.

MocPOGO

نام شهر یا آدرس مورد نظرتان را در باکس سرچ برنامه وارد کنید تا موقعیت مقصد مشخص شود.

MocPOGO

حالا دکمه «Go» روی نقشه نمایان می‌شود. با کلیک روی این دکمه موقعیت شما به مکان مقصد تنها با یک کلیک تغییر می‌کند.

MocPOGO

Two-Spot Mode

در این حالت شما از نقطه A به نقطه B به مرور حرکت خواهید کرد. امکان تعیین سرعت حرکت در این حالت وجود دارد.

در گام اول باید روی آیکن «Two-Spot Mode» کلیک کرده و نقطه مقصد را انتخاب کنید. پس از انتخاب مقصد، برنامه مسافت و سایر موارد را نمایش خواهد داد. با تایید آن‌ها و کلیک روی Go‌ سفر شما آغاز می‌شود.

MocPOGO

در گام دوم می‌توانید سرعت حرکت و مدت زمان رسیدن به مقصد را مشخص کنید. در پایان روی Go کلیک کنید.

تغییر موقعیت مکانی گوشی

Multi-Spot Mode

گیمرها با Multi-Spot Mode بیشتر از بقیه حالات ارتباط برقرار خواهند کرد. این حالت برای بازی‌ها کاربرد دارد تا بتوانید با حرکت در موقعیت‌های مکانی مختلف و فریب دادن GPS در بازی پوکمون گو حتی روی آی او اس امتیاز بیشتری کسب کنید.

در مرحله اول روی آیکن «Multi-Spot Mode» کلیک کرده و مکان‌های مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب با کلیک روی Go سفر شما آغاز می‌شود.

تغییر موقعیت مکانی گوشی

در مرحله دوم می‌توانید سرعت و زمان رسیدن به مقصد را تعریف کنید و دوباره با کلیک روی Go، موقعیت مکانی خود را تغییر بدهید.

تغییر موقعیت مکانی گوشی

اگر به دنبال تجربه‌ای طبیعی هستید، روی گزینه «Realistic Mode» کلیک کنید.

Jump Teleport Mode

حالت Jump Teleport Mode به شما کمک می‌کند تا از یک موقعیت به طور ناگهانی به موقعیت دیگری بروید.

در حالت دستی باید روی گزینه Jump Teleport Mode کلیک کنید و مکان‌های مورد نظرتان را از روی نقشه انتخاب کنید. سپس با کلیک روی Go این حالت آغاز می‌شود.

تغییر موقعیت مکانی گوشی

MocPOGO فرایند تغییر موقعیت مکانی شما را به نمایش می‌گذارد. به محضی که به موقعیت جدیدی وارد می‌شوید گزینه «Next» نمایان می‌شود تا هرموقع که بخواهید به موقعیت بعدی منتقل شوید.

تغییر موقعیت مکانی گوشی

در پایان این فرایند، روی «Done» کلیک کنید تا موقعیت شما در موقعیت نهایی قرار بگیرد.

تغییر موقعیت مکانی گوشی

حالت خودکار Jump Teleport Mode اختصاصی برای بازیکنان Pokemon Go طراحی شده است. در این حالت با تغییر موقعیت خودکار از بن شدن جلوگیری خواهد شد و برای مدتی نمی‌توانید مکانتان را تغییر بدهید.

MocPOGO

MocPOGO

Joystick Mode

با حالت Joystick Mode می‌توانید کاراکتر بازی‌تان را با کیبورد کامپیوتر حرکت بدهید، چه روی آی دیوایس‌ها و چه روی گوشی‌های اندرویدی.

در گام اول باید دکمه Joystick را در گوشه سمت چپ پایین صفحه پیدا کنید و روی Start کلیک کنید.

MocPOGO

در گام بعدی کاراکتر شما با دکمه‌های کیبورد شروع به راه رفتن خواهد کرد.

MocPOGO

همان کلید‌های معروف دنیای گیمرها یعنی WASD برای حرکت دادن کاراکتر کارامد خواهند بود. اما در این برنامه دکمه‌های A و D برای کنترل مسیر و W و S برای افزایش سرعت یا برگشتن مسیر تعریف شده‌اند. با جهت‌ها می‌توانید جهت حرکت کاراکتر را تعیین کنید.

سایر ویژگی‌ها

تمامی مواردی که بالاتر اشاره کردیم تنها بخشی از قابلیت‌های برنامه MocPOGO بودند. ویژگی‌های دیگری در این برنامه وجود دارند که آن را با سایر برنامه‌های موجود متمایز می‌کند. برای مثال فرض کنید یک مسیر مشخص شده روی سایر برنامه‌های نقشه مانند گوگل مپس را باید طی کنید. شما می‌توانید به راحتی آن مسیر و موقعیت مکانی را با تبدیل به فایل GPX، به برنامه منتقل کنید تا دقیقا طبق خواسته شما موقعیتتان تغییر کند.

MocPOGO

همچنین می‌توانید چندین دستگاه آی او اسی را با برنامه کنترل کرده و موقعیت مکانی هر یک را به گونه متفاوتی تنظیم کنید.

MocPOGO

این برنامه پا را فراتر گذاشته و حتی برای برنامه‌های دیگری مانند برنامه دوست‌یابی Hily هم می‌تواند موقعیت مکانی جعلی بسازد. بدین ترتیب شما می‌توانید پیش از مهاجرت به شهر یا کشور دیگری، در همان جا دوست‌هایی پیدا کنید و جرقه دوستی‌تان را از همین حالا بزنید.

ویدیوی زیر به طور اجمالی و مختصر نحوه عملکرد قسمت‌های مختلف برنامه MocPOGO را به تصویر می‌کشد.

شما هم اکنون می‌توانید برنامه MocPOGO را از وبسایت رسمی سازنده دانلود و نصب کنید. در نظر داشته باشید با وارد کردن کد LABR8F از تخفیف 20 درصدی برای خرید این برنامه بهره ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*