اجرایی شدن واردات خودروهای کارکرده

نماینده مجلس: فقط 2 هفته با اجرایی شدن واردات خودروهای کارکرده فاصله داریم

نماینده مجلس می‌گوید که تنها 2 هفته تا اجرایی شدن واردات خودروهای کارکرده زیر 5 سال باقی‌مانده و این به‌معنای شکست مافیای خودرو است!

لطف الله سیاهکلی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در تازه‌ترین مصاحبه خود، خبرهای خوبی را در مورد طرح واردات خودرو به اصحاب رسانه داده است. به گفته او فقط 2 هفته تا آغاز اجرایی شدن طرح واردات خودروهای خارجی با کارکرد زیر 5 سال آغاز شده است.

واردات خودروهای کارکرده و اعلام شکست مافیای خودرو!

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی می‌گوید که به‌لطف نبود سقف حجم موتور و محدودیت واردات از سوی افراد حقیقی و حقوقی، باید منتظر واردات خودروهای مدرن و باکیفیتی با کارکرد زیر 5 سال به خیابان‌های کشور باشیم.

اجرایی شدن واردات خودروهای کارکرده

آغاز واردات خودروهای کارکرده به کشور

سیاهکلی می‌گوید که مجلس در حال مبارزه با مافیای خودرو است و تاحدودی هم در این مبارزه پیروز شده است. وی همچنین با انتقاد از وزیر صمت سابق و تصمیم بردن اتومبیل‌ها به بورس می‌گوید:

مافیای خودرو نقش پررنگی در گران کردن خودروهای چینی نظیر دیگنیتی داشت. خودرویی که 750 میلیون تومان قیمتش است، با رفتن به بورس 2.5 میلیارد تومانی شد و مدیران این شرکت تولیدکننده نیز علت این افزایش قیمت را، استقبال مردم و مشتریان می‌دانند.

این نماینده مجلس با مثبت خواندن تصویب قانون ساماندهی بازار خودرو و مجوز ورود خودروهای خارجی می‌گوید که به‌لطف این قانون ورود اتومبیل‌های کشنده و تریلرها به کشور را نیز امکان‌پذیر شد تا 15 هزار متقاضی نوسازی خودروهای کشنده بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

نماینده مجلس: چرا مردم ما نباید سوار بنز و تویوتا شوند؟

لطف الله سیاهکلی، نماینده مجلس

لطف الله سیاهکلی، نماینده مجلس

سیاهکلی در بخش پایانی صحبت‌هایش همچنین عنوان می‌کند که سوار اتومبیل‌های لوکسی مثل بنز و تویوتا شدن برای هیچ کسی حرام نیست و مردم این حق را دارند تا سوار اتومبیلی که دوستش دارند شوند. این کار هیچ مشکل شرعی هم ندارد و هیچ مرجع تقلیدی آن را حرام اعلام نکرده است. مگر اینکه مافیای خودرو بخواهد اطلاعات غلط به خورد ملت بدهد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*