گوشی های تکنو

گوشی های تکنو توسط پارس نوین مدیا وارد بازار ایران می‌شوند

با برگزاری یک نشست خبری در حضور اصحاب رسانه، بازگشت گوشی های تکنو به بازار ایران توسط شرکت پارس نوین مدیا رسما اعلام شد.

دیروز صبح، یک نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت پارس نوین مدیا برگزار شد و این شرکت از بازگشت گوشی های تکنو به بازار ایران خبر دادند. برند تکنو تا چند سال گذشته در بازار ایران فعالیت داشت و گوشی های فیچرفون را تولید و عرضه می‌کرد. حالا این برند مدتی است که اسمارت‌فون یا گوشی های هوشمند را با قیمت مناسب تولید می‌کند و به‌همین دلیل موفق شده توجه مشتریان را به خود جلب کند. اکنون با اعلام رسمی مدیران شرکت پارس نوین مدیا، گوشی های تکنو قرار است به بازار ایران عرضه شوند.

گوشی های تکنو

آقای رضا دیهیمی، مدیرعامل شرکت پارس نوین مدیا در ابتدای این نشست خبری، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت و سپس اظهار کرد:

برند تکنو تا سال 1397 در بازار ایران حضور داشت. در جریان نمایشگاه MWC 2023 بارسلون، ما با مدیران برند تکنو مذاکرات خوبی را به انجام رساندیم. بازار ایران برای برندهای تکنولوژی، بازار جذابی محسوب می‌شود، اما به‌دلیل تحریم‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، موانع زیادی بر سر راه این برندها برای ورود به کشورمان قرار می‌گیرد. خوشبختانه موفق شدیم با برگزاری جلسه‌هایی در دفتر دبی، زمینه را برای ورود برند تکنو به بازار ایران فراهم کنیم.

پیمان وشکینی، عضو هیات مدیره و از مدیران برند تکنو در ایران در ادامه عنوان کرد پارس نوین مدیا در سال 1393 با واردات و عرضه لوازم جانبی برند ال جی در بازار ایران، آغاز به کار کرد؛ اما پس از تحریم‌ها و خروج برندها از کشورمان، پارس نوین مدیا اقدام به واردات گوشی از برندهای بزرگ کرد. حالا نیز این شرکت با همکاری تکنو، گوشی های جذاب این برند را وارد بازار ایران می‌کند. وی در خصوص جذابیت‌های بازار ایران برای برندهای بزرگ بیان کرد:

در حال حاضر 70 تا 75 درصد مردم دنیا از گوشی های هوشمند یا اسمارت فون‌ها استفاده می‌کنند و به‌همین دلیل این بازار اشباع شده و بزرگ‌تر کردن آن کار بسیار سختی خواهد بود. اما بازار ایران به‌دلیل جمعیت زیاد، جوانان مستعد نسبت به سایر کشورهای همسایه با جمعیت بسیار کمتر و تعداد علاقه‌مندان به تکنولوژی، جذابیت بیشتری برای برندهای خارجی دارد.

گوشی های تکنو

پیمان وشکینی در خصوص گارانتی گوشی های تکنو در بازار ایران اظهار کرد این محصولات با گارانتی تعویض شش ماهه عرضه می‌شوند که چنین گارانتی‌ای در بازار ایران بی‌سابقه است. وی افزود ما با بررسی‌های میدانی و بعد از دریافت تاییدیه از مدیا جی، متوجه کیفیت بالای محصولات تکنو شدیم و مطمئن هستیم که با این کیفیت تضمین شده، مشتریان هیچ نگرانی‌ای بابت استفاده مداوم از گوشی های تلفن همراه خود نخواهند داشت. وشکینی در خصوص اهداف برند تکنو از حضور در بازار ایران، با اشاره به سهم 50 درصدی سامسونگ از بازار ایران و سهم 20 تا 30 درصدی شیائومی از بازار کشورمان، گفت تکنو قصد دارد تا پایان سال 2026 میلادی، حدود سه درصد از بازار ایران را به خود اختصاص دهد.

مدیران شرکت پارس نوین مدیا در انتهای این نشست خبری به سوال‌های خبرنگاران پاسخ دادند. طبق اظهارات آنها، شرکت پارس نوین مدیا برای ادامه فعالیت در بازار ایران، برنامه مشخصی خواهد داشت و اگر شرایط بازار از نظر تحریم و مسائل این‌چنینی بهبود پیدا کند، این شرکت به سراغ دیگر برندهای مطرح دنیا نیز خواهد رفت. همچنین قرار است یک کارخانه تولید تلفن همراه با همکاری شرکت تکنو در شهر یزد احداث شود.

گوشی های تکنو

مدیرعامل شرکت پارس نوین مدیا در پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران تاکید کرد این شرکت هیچ تسهیلات و کمک مالی خاصی از دولت دریافت نکرده و حتی محصولات آنها بیش از 20 روز است که در گمرک مانده و چند روزی است که به‌خاطر قطعی سامانه، این محصولات ترخیص نشده‌اند.

آشنایی با گوشی های تکنو برای بازار ایران

بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است در فاز اول همکاری شرکت پارس نوین مدیا و برند تکنو، سه گوشی این برند با نام‌های اسپارک گو، اسپارک 10 پرو و کمون 20 پرو وارد بازار ایران شوند. قیمت این گوشی‌ها به ترتیب حدود 4 میلیون تومان، 7 میلیون تومان و 9.5 میلیون تومان اعلام شده است. این گوشی‌ها که در دسته مدل‌های پایین‌رده و میان‌رده قرار می‌گیرند، از خدمات پس از فروش مناسب، قابلیت‌های جذاب و قیمت رقابتی بهره می‌برند. همچنین قرار است در آینده نزدیک، گوشی اسپارک 10c نیز در بازار ایران به فروش برسد.

گوشی کمون 20 پرو دارای طراحی متفاوت و وزن بسیار سبکی است و موفق شده جایزه‌های متعددی را کسب کند. تمام این مدل‌ها درون جعبه از شارژر و حتی قاب و گلس برخوردار هستند و شرکت پارس نوین مدیا برای ورود لوازم جانبی این گوشی‌ها نیز برنامه خاصی را در نظر گرفته تا مصرف کنندگان بتوانند استفاده بهتری از این محصولات داشته باشند.

مدل‌های مذکور به‌صورت عمده در پانزده استان کشور عرضه می‌شوند و شما می‌توانید آنها را از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر کشور نیز خریداری کنید. در فازهای بعدی شاهد عرضه و فروش سایر گوشی های تکنو در بازار ایران خواهیم بود. پارس نوین مدیا وعده داده که گوشی فانتوم وی فولد را نیز به بازار ایران خواهد آورد. این گوشی پرچمدار در دسته گوشی های تاشو قرار می‌گیرد و رقیبی برای سری گلکسی زد فولد سامسونگ محسوب می‌شود؛ اما در عین حال، کمتر از هزار دلار قیمت دارد.

پارس نوین مدیا قصد دارد 15 مدل از گوشی های تکنو را در رده‌های مختلف تا پایان سال جاری در بازار کشورمان عرضه کند.