گلس PSM

معرفی گلس PSM ؛ اولین گلس با گارانتی تعویض نمایشگر

در این مطلب قصد داریم با یک ویدیو به معرفی گلس PSM و خدمات فراگارانتی و مزایای آن بپردازیم. این گلس، اولین نمونه موجود در بازار با گارانتی تعویض نمایشگر محسوب می‌شود.

پیدا سرویس ماندگار برند (PSM) مجموعه‌ای است که در حوزه واردات گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی و ارائه خدمات گارانتی و فراگارانتی فعالیت می‌کند. گلس PSM یکی از محصولات این مجموعه است که به‌عنوان نخستین گلس با گارانتی تعویض نمایشگر شناخته می‌شود. این گلس علاوه بر جلوگیری از وارد شدن آسیب مستقیم به صفحه نمایش، از یک مزیت مهم برخوردار است و آن هم خدمات فراگارانتی است که در زمان استفاده از گلس برای صفحه نمایش گوشی و همچنین خود گلس وجود دارد.

این گلس که از نوع Super D است، از ویژگی‌هایی مانند شفافیت بسیار بالا، نصب آسان و ضد پرز و گردوغبار بودن بهره می‌برد. همچنین چسب آن خاصیت آنتی استاتیک دارد و باعث می‌شود کمترین میزان گردوغبار به صفحه نمایشگر گوشی بچسبد. همچنین گلس PSM ضربه‌پذیر است؛ یعنی در صورت وارد شدن ضربه شدید، گلس می‌شکند و از رسیدن ضربه و فشار به نمایشگر، تاچ یا سایر قسمت‌های گوشی جلوگیری می‌کند.

ویدیوی معرفی ویژگی های گلس PSM

در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این گلس و ویژگی‌ها و مزایای آن را مشاهده کنید:

خدمات مجموعه پیدا سرویس ماندگار برند و فراگارانتی گلس PSM به این معناست که اگر در صورت استفاده از این گلس به‌مدت یک سال، نمایشگر آسیب ببیند، نمایشگر گوشی به‌صورت تضمینی و صد در صد رایگان و بدون فرانشیز تعویض می‌شود. همچنین در صورت بروز مشکل برای گلس، مجموعه پیدا سرویس ماندگار، گلس را با پرداخت ده درصد از هزینه کل گلس، تعویض می‌کند. انجام خدمات تعمیر یا تعویض گلس در کمتر از 72 ساعت از دیگر مزایای گارانتی این گلس می‌باشد. توجه داشته باشید که برای فعال کردن گارانتی، حتما باید گلس را در داخل سایت این مجموعه، رجیستر کنید.

گلس PSM

پوشش بیش از 120 مدل از گوشی های تلفن همراه موجود در بازار، اعم از گوشی های اندرویدی و آیفون‌ها و اقتصادی بودن هزینه محصول و خدمات آن، از مهم‌ترین مزایای استفاده از گلس PSM هستند. شما می‌توانید این گلس را به‌صورت حضوری از نمایندگی‌های فروش پیدا سرویس یا به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مثل تکنولایف یا سلام جانبی (مرجع فروش و قیمت به‌روز محصول) خریداری کنید.