دستبند شیائومی Smart Band 8 Pro

مشخصات نمایشگر و امکانات دستبند جدید شیائومی Smart Band 8 Pro فاش شد

دستبند هوشمند شیائومی Smart Band 8 Pro صفحه نمایش بزرگ‌تری از قبل دارد تا بیشتر از همیشه به یک ساعت هوشمند شبیه باشد.

کمپانی شیائومی به‌زودی مراسمی را برای رونمایی از محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد که گفته می‌شود سه ساعت به‌طول خواهد انجامید. گوشی میکس فولد 3 و تبلت پد 6 مکس، از جمله محصولات قابل رونمایی در مراسم روز چهاردهم اوت (23 مرداد) هستند؛ اما ظاهرا دستبند جدید شیائومی Smart Band 8 Pro هم یکی از ستارگان صحنه خواهد بود.

این گجت، مدل ارتقایافته شیائومی اسمارت بند 8 است که چندی پیش در چین معرفی شده بود. در قیاس با شیائومی بند 7 پرو که پنل آمولد 1.64 اینچی دارد، نمایشگر دستبند هوشمند جدید بزرگ‌تر شده و به سایز 1.74 اینچ رسیده است. همچنین نرخ نوسازی 60 هرتز، قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ و تراکم پیکسلی 336ppi دارد.

دستبند شیائومی Smart Band 8 Pro

با چنین سایزی، اسمارت بند 8 پرو هر چه بیشتر به ساعت‌های هوشمند شیائومی نزدیک شده است. ظاهرا ویجت‌های آن هم به آنچه که در اسمارت واچ‌ها دیده‌ایم، شباهت دارند. این ویجت‌ها قابل تنظیم و شخصی‌سازی هستند و اطلاعاتی مانند ضربان قلب و مدیا پلیر را به دید کاربر می‌رسانند.

علاوه بر این‌ها، کمپانی سازنده وعده‌ی وجود انواع بندهای قابل تعویض با رنگ‌ها و استایل‌های مختلف را برای این مچ‌بند هوشمند داده است.

باید صبر کنیم و ببینیم شیائومی اسمارت بند 8 پرو، چه تازه‌های دیگری برای رو کردن دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*