نوکیا 150 2023 و نوکیا 130 موزیک

دو گوشی جدید نوکیا 150 2023 و نوکیا 130 موزیک معرفی شدند؛ فیچرفون اما دوست داشتنی

دو گوشی دکمه‌ای و طرح قدیمی نوکیا 150 2023 و نوکیا 130 موزیک با دوربین‌هایی ارتقا یافته و اسپیکر بزرگ و جذاب رونمایی شدند.

نوکیا دو تا از گوشی‌های دکمه‌ای قدیمی و محبوب خودش را از نو متولد کرده است. این دو نوکیا 150 2023 و نوکیا 130 موزیک نام دارند.

گوشی نوکیا 150 2023

نوکیا 150 2023

با نوکیا ۱۵۰ (۲۰۲۳) شروع می‌کنیم. موبایلی که ترکیبی از زیبایی و استحکام را در اختیار دارد. این گوشی از بدنه پلی‌کربنات رنگی استفاده می‌کند که به‌معنای عدم خراشیدگی و پوست پوست شدن قاب گوشی است. همچنین از گواهی IP52 برای مقاومت در برابر گردوغبار و افتادن اتفاقی داخل آب نیز بهره می‌برد.

قاب پشتی این گوشی طرح‌دار است که از لغزش هنگام در دست گرفتنش جلوگیری می‌کند، در حالی که کلیدهای کیبورد فیزیکی آن نیز جنسی شبیه به فلز دارند که نمای زیبایی به دیوایس می‌بخشد. به جز این، گوشی مدل ۱۵۰ شرکت Nokia تفاوتی در عملکرد با نسل قبلی خودش که ۳ سال پیش عرضه شد، ندارد.

یک نمایشگر ۲.۴ اینچی با وضوح ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسلی در جلوی نمایشگر این گوشی حضور دارد و سیستم عامل +Nokia OS S30 روی آن اجرا خواهد شد. شما می‌توانید یک کارت حافظه microSD با حجم ۳۲ گیگابایت را روی گوشی خود نصب کنید و می‌توانید از یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی برای عکاسی استفاده کنید. در اینجا یک فرستنده رادیو FM و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هم وجود دارد.

گوشی جدید نوکیا 150 2023 از یک باتری جداشدنی ۱۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی و با آداپتور داخل جعبه آن، از طریق پورت Micro USB شارژ می‌شود. با هر بار شارژ هم می‌توانید ۲۰ ساعت مکالمه کنید یا ۳۰ ساعت موسیقی گوش کنید.

گوشی نوکیا 130 موزیک

نوکیا 130 موزیک

اما دومین گوشی دکمه‌ای نوکیا، مدل ۱۳۰ موزیک است. این گوشی دوربین خوب و اسپیکر بزرگی دارد. درست مثل مدل ۱۵۰، این گوشی هم می‌تواند موزیک‌های MP3 را از طریق کارت حافظه میکرو اس دی پخش کند و رادیو اف ام پلی کند. جک ۳.۵ میلی‌متری هم روی بدنه این گوشی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی و امکانات این گوشی شباهت زیادی با مدل قبلی دارد. شما همان نمایشگر ۲.۴ اینچی، همان سیستم عامل و باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی را در اختیار خواهید داشت. و بدیهی است که روی این گوشی طرح قدیمی هم پورت شارژ میکرو یو اس بی قرار داشته باشد.