کی ام سی T8 مانستر، صورتی و آبی در نمایشگاه آفرود ایران مال

نگاهی به نسخه‌های ویژه کی ام سی T8 در نمایشگاه آفرود؛ از مانستر با تجهیزات 12 هزار دلاری تا تی 8 صورتی

کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ایران مال نسخه مانستر، صورتی و آبی کی ام سی T8 را ارائه داد. در ادامه شاهد تصاویر، ویدیو و جزئیات آن‌ها باشید.

در حالی که بازار خودرو ایران این روزها چندان پر رونق به نظر نمی‌رسد، اخیراً از تاریخ 18 مردادماه در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران مال ششمین دوره نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی و آفرود برگزار شد. در این نمایشگاه که با استقبال جالب توجهی هم مواجه شده، محصولات آفرودی تیون شده مختلفی به نمایش گذاشته شده‌اند؛ از هایلوکس و پرادو با تجهیزات آفرودی تا چند نسخه ویژه از کی ام سی T8 کرمان موتور. در ادامه به جزئیات کی ام سی T8 نسخه مانستر سبز رنگ و همچنین دو نسخه دیگر آن با رنگ‌های صورتی و آبی جذاب نگاهی خواهیم داشت.

فهرست عناوین

کرمان موتور در نمایشگاه آفرود ایران مال

کی ام سی T8 مانستر، یکی از خودروهای چشمگیر نمایشگاه آفرود

کی ام سی T8 مانستر سبز در نمایشگاه آفرود ایران مال

بدون هیچ شک و شبهه‌ای، پر و پیمان‌ترین خودرویی که کرمان موتور در نمایشگاه آفرود به نمایش گذاشته شده، کی ام سی T8 مانستر است. از همین ابتدا باید ذکر کرد که این پیکاپ دست کم از 12 هزار دلار لوازم و تجهیزات آفرود برخوردار شده است تا محصولی درخور برای نمایش در این نمایشگاه با حال و هوای آفرودی باشد. در واقع یکی از آن خودروهایی است که با رنگ خاص و همچنین تجهیزات متعدد، در اولین نگاه توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند.

کی ام سی تی 8 مانستر دارای کاور بدنه سبز مات است که رنگ و لعاب جالبی به آن می‌دهد. در نمای جلو این پیکاپ، سپر آفرودی و گارد غول پیکر به چشم می‌خورند و در این ناحیه همچنین پروژکتر و مه‌شکن‌های ال‌ای‌دی برای روشنایی هرچه بیشتر تعبیه شده است.

نمای جلو کی ام سی T8 مانستر سبز در نمایشگاه آفرود ایران مال

نکته دیگر نمای جلو این نسخه تی 8 که جای اشاره دارد، فضای خالی ایجاد شده در دو گوشه گارد است که زاویه ورود خودرو را بهبود می‌بخشد؛ موضوعی که در رانندگی آفرود برای عبور از مسیرهای ناهموار دست‌نخورده اهمیت بالایی دارد. این البته پایان تجهیزات پیاده‌شده در ناحیه جلو مانستر نیست و زیر سپر جلو صفحه محافظ یا اسکید پلیت قرار گرفته است که در عبور از مسیرهای پرمانع از صدمه به زیربدنه جلوگیری می‌کند.

تی 8 مانستر سبز در نمایشگاه ایران مال

در نمای عقب پیکاپ مانستر کرمان موتور، سپر آفرودی فلزی دیده می‌شود. این سپر هم مقاومت بیشتری نسبت به سپر استاندارد دارد و هم با فرم خاص خود، زاویه خروج مناسب‌تری را فراهم می‌کند. روی دو گوشه همین سپر دو چراغ جهت روشنایی بیشتر جا گرفته و در کنار این، قلاب یدک‌کشی برای این ناحیه در نظر گرفته شده است.

تی 8 مانستر سبز در نمایشگاه ایران مال

این مجموعه به یک کیت سیستم تعلیق هم نیاز دارد و مطابق انتظار، کیت تعلیق متعلق به برند «آیرون‌من» (Ironman) روی پیکاپ کی ام سی T8 مانستر پیاده‌سازی شده است. این کیت که به تنهایی 3 هزار و 500 دلار قیمت دارد، ارتفاع این پیکاپ را به مقدار محسوسی افزایش داده و در نتیجه همین هم رینگ‌ها با لاستیک‌های کلفت‌تر 33 اینچی زیر آن قرار گرفته است. به همه این‌ها باید باربند سقفی به‌همراه سایه‌بان و لایت بار متصل به باربند را اضافه کنید.

کی ام سی T8 مانستر سبز در نمایشگاه آفرود ایران مال

البته کی ام سی T8 مانستر از لحاظ پیشرانه تغییری را نسبت به قبل تجربه نکرده است. در نتیجه، کماکان زیر کاپوت آن یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ قرار دارد که می‌تواند 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید کند. انتقال خروجی این پیشرانه هم به‌واسطه یک گیربکس دستی 6 سرعته به هر دو محور صورت می‌گیرد. این پیکاپ از سه حالت تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل سبک (4H) و دو دیفرانسیل سنگین (4L) پشتیبانی می‌کند تا راننده بتواند بسته به شرایط جاده، سیستم محرکه خودرو خود را تنظیم کند.

کی ام سی T8 صورتی و آبی

در حالی که شاید با شنیدن کلمه «خودرو آفرود» تصویر یک پاترول خاک‌خورده برایتان تداعی شود، کرمان موتور در غرفه خود یک کی ام سی تی 8 صورتی را هم در معرض دید عموم قرار داد. این نسخه صورتی رنگ از این پیکاپ باید گزینه‌ای عامه‌پسندتر بوده باشد که احتمالاً بیشتر توجه بازدیدکنندگان عادی را جلب کرده است. این نسخه تی 8 به­‌جز رینگ‌های مشکی و باربند تجهیزات جدید دیگری ندارد و ویژگی اصلی آن را باید همان رنگ صورتی متفاوتش دانست. همچنین هرچند انتظاری نمی‌رود، ولی باید اشاره کرد که مشخصات فنی این خودرو تفاوتی با نسخه استاندارد آن ندارد.

علاوه بر تی 8 مانستر سبز مات و صورتی، نسخه دیگری از این پیکاپ با رنگ آبی در نمایشگاه آفرود ایران مال حضور پیدا کرد. این نسخه نه در ناحیه جلو و نه در ناحیه عقب به اجزایی مثل سپر آفرودی، گارد و… مجهز نشده است و صرفاً از تجهیزاتی مثل باربند، سایه‌بان و سوپرلید بهره می‌برد. با وجود این، رنگ جذابی دارد که باید باب میل قشر جوان باشد.

در نهایت شما کاربران گجت نیوز نظر خود را درباره نسخه‌های مختلف کی ام سی T8 و همچنین بقیه خودروهای به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه آفرود ایران مال با ما به اشتراک بگذارید.