تماشا کنید: ویدیویی از حادثه بمب گذاری داخل هواپیمای سومالی

دو روز پیش ، هواپیمای ایرباس ۳۲۱ سومالی به علت انفجار بمب کار گذاشته شده در آن ، پس از مدت کوتاهی از پرواز مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه موگادیشو شد.در این میان ، یکی از مسافرین هواپیما موفق به تهیه ویدیویی از این حادثه در هواپیما شده که در ادامه مطلب شما را به دیدن آن دعوت می کنیم.

somalia-inside-pla_3566132b

اما در این بین فردی وجود داشت که از طریق دوربین تلفن همراهش واقایع رخداده را به ثبت رسانده است. آن شخص معاون سفیر سومالی در سازمان ملل متحد بود که شروع به فیلمبرداری نمود. آن هم در حالی که خلبان با عجله به دنبال انجام فرود اضطراری بود.در ویدئو مشخص است که افراد سراسیمه به پشت هواپیما می‌روند تا از مکش ایجاد شده به دلیل سوارخ شدن کابین، در امان باشند.

عصری که ما در آن زندگی می‌کنیم، بدون توجه به وخامت اوضاع، همیشه کسی وجود دارد که دستش را روی دکمه ضبط فیلم بگذارد و از وقایع، ویدئو هایی را ثبت کند. که البته ما به هیچ وجه از این موضوع شکایتی نداریم. در هر صورت، مطمئنا شما هم یک بمب گذاری را در داخل هواپیما و آن هم در قالب یک ویدئو ندیده بودید و هرگز با واکنش واقعی مسافران به این رخداد مواجه نشده اید.

در ادامه شما را به تماشای این ویدئو دعوت می‌کنیم :

بنا بر گزارشات، بمب کارگذاشته شده تنها به قدری قدرت داشت که کابین را سوراخ کند و سرنوشت بمب گذار، هنوز نا معلوم است.نظر شما در مورد این حادثه چیست ؟

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*