از شایعه تا واقعیت: نگاهی به رندرهای منتشر شده از گوشی ال جی جی ۵

یکی از گوشی‌هایی که کاربران و طرفداران انتظار معرفی آن را دارند، ال جی جی ۵ ( LG G5 ) است که گفته شده کمپانی کره ای می‌خواهد در ۲۱ فوریه از آن رونمایی کند. با این حال، تصاویری از طراحی گوشی در فضای مجازی منتشر شده که بعضی توسط منابع معتبر منتشر شده و بعضی دیگر نیز توسط طرفداران خلاق طراحی شده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی به این رندرها بیندازیم.

ال‌جی از زمان ساخت گوشی G2 همیشه سعی کرده تا عرضه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار خود را در نیمه‌ی اول سال میلادی انجام دهد. بنابراین وقتی که گوشی G2 برای اولین بار در ماه اوت معرفی شد، سامسونگ G3 را برای ماه می سال بعد آماده کرد. G4 نیز در آپریل سال ۲۰۱۵ پرده برداری شد. پس می‌توان انتظار داشت که از گوشی ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ رونمایی شود. البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه قرار است از جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی در ۲۱ فوریه، یک روز قبل از شروع رویداد MWC 2016 رونمایی کند.

درحالی‌که بیشتر منابع بر روی سامسونگ گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) تمرکز کرده اند، اطلاعات اندکی نیز در مورد G5 فاش شده است. البته نمی‌توان گفت که این اطلاعات صحت دارند یا خیر اما در نظر داشته باشید که اگر اطلاعات درست باشد، برای اولین بار نخواهد بود که اطلاعات درستی در مورد یک دستگاه رونمایی نشده منتشر شده است.

با نزدیک شدن رویداد MWC 2016، فکر می‌کنم زمان مناسبی‌ست تا به تصاویر رندر منتشر شده از پرچم‌دار جدید ال‌جی نگاهی انداخته و برای بار دیگر آن‌ها را مرور کنیم. در کنار تصاویری که توسط منابع فاش شده اند، تصمیم گرفته ایم تا طراحی‌هایی که توسط طرفداران درست شده اند را نیز در اختیار شما قرار دهیم.

ابتدا بهتر است نگاهی به رندرهایی که توسط منابع معتبر فاش شده اند بیندازیم:

رندر ال‌جی G5 12

در کنار انتشار این رندر، اطلاعاتی در مورد ال‌جی G5 مانند ابعاد گوشی و همچنین ظاهر آن منتشر شد. برای مثال می‌توان به اسکنر اثر انگشت که در عقب گوشی سوار شده و همچنین دوربین افقی شکل عقب گوشی اشاره کرد. البته احتمال صحت این رندر فوق العاده کم است.

برخلاف رندر بالا، ویدیویی که منتشر شده خبر از یک طراحی زیبا و فوق العاده را می‌دهد که البته احتمال تقلبی بودن آن نیز زیاد است. زیرا کمی با زبان طراحی کمپانی فاصله داشته و شبیه به آیفون ۶ است.

ال‌جی G5

رندر آخر توسط ZDnet منتشر شده که به احتمال زیاد رندر واقعی گوشی ال‌جی G5 خواهد بود. در این رندر می‌توان مشاهده کرد که گوشی دارای یک باتری کشویی قابل تعویض است که به لطف طراحی خاص و قسمت جداشونده در انتهای گوشی این امر صورت می‌گیرد. در‌صورتی‌که این رندر صحت داشته باشد باید منتظر محصول متفاوت و جالبی از ال‌جی بشیم.

حال نوبت به تصاویر طراحی شده توسط طرفداران رسیده است. اگر از طرفداران بپرسیم که چرا این طراحی‌ها را انجام می‌دهند احتمالا به کسل کننده بودن تصاویر منتشر شده اشاره خواهند کرد که باید گفت حق دارند. با این حال، تصاویری که توسط طرفداران طراحی شده واقعا خلاقانه و زیبا به نظر می‌رسد. نگاهی با هم به این تصاویر میندازیم.

رندر ال‌جی G5 13این طراحی توسط فردی به نام Vuk Zoraja که از صربستان است در فضای مجازی قرار گرفته است. البته باید قبول کرد که طراحی خاص و زیبایی‌ست. در پشت گوشی، روکش چرمی به کار رفته، و دارای دور بدنه‌ی گوشی نیز از روکش فلزی استفاده شده است.

طراحی بعدی توسط DBS Designing صورت گرفته که شباهت فوق العاده زیادی به G4 دارد و در آن تقریبا تغییرات جزئی صورت گرفته است؛ مانند تغییر جای ولوم و کلید پاور از پشت گوشی به کناره ها و همچنین کاهش حاشیه‌ی دور صفحه.

رندر ال‌جی G5 14البته DBS یک طراحی دیگر انجام داده که فوق العاده نوآورانه بوده و طراحی شیک و زیبایی نیز دارد. البته باید قبول کرد که این طراحی شباهت زیادی به گوشی گلکسی اس ۶ اج ( Galaxy S6 Edge ) دارد.

رندر ال‌جی G5 15

طراحی آخر کاملا با طراحی‌های دیگر متفاوت بوده که نشان می‌دهد Nxtphone (طراح این تصویر) توانسته هنر واقعی خود را بر روی تصویر بیاورد و آنچه را که دوست داشته به دیگران نشان دهد. در این طراحی، سعی شده به جای گوشه‌های منحنی، از گوشه‌های صاف و قوطی شکل استفاده شود.

نظر خود را در مورد این طراحی‌ها با ما در میان بگذارید. دوست دارید که پرچم‌دار بعدی ال‌جی، شبیه به کدام یک از طراحی‌های بالا باشد؟

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*